Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Milla: Nu var det en familj till som ska med, så vi får väl se hur det blir. Kanske kan vi lägga de större barnen och två föräldrapar i en stuga och resten av föräldrarna och de mindre barnen som är lättflyttade på kvällen i den andra?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Assar: Det är helt klart att fundera på, men de stora tjejerna kan ju likagärna sova hos några av de andra föräldrarna. De är ju 3,5, 6 och 7 år. Vi lämnade ju H redan när hon var 1,5 när vi var på fest hos en av familjerna på midsommar . Jaja, vi får väl se hur det blir.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Härligt att barnen trivs så bra Malin! hoppas du får bra hjälp ang sjukgymnastik och omplåstring!

• Piggley Wink

Åh så underbart att läsa! Klart du ska passa på att ha en brakfest! Låter som en bra plan med catering och egen alkohol, även om du såklart inte ska dricka den 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Assar: Låter bra att planera en strategi nu, innan du tar slut!

Själv är jag slut, jag har haft fruktansvärt ont i magen i snart två dygn, nu har jag inte ätit på ett dygn, så ikväll kräktes jag för att blodtrycket försvann... Blääää! Hoppas det är bttre imorgon, annars får maken stanna hemma

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Funderar på om det är nåt med spiralen. Hur kollar de det? Är det bara gyn som kan det? Iafåste jag få tid där och sen ta tag i resten av sjukvården om det inte är det. Kommer ju ta hela dagen och jag som inte ens kan stå upp för att gå på toa utan att kräkas

• Piggley Wink

Jag har fått en tid på vårdcentralen nu, när jag ringde dit trodde sköterskan inte att det hade med spiralen att göra. Om jag behöver mödravården så får väl vc hjälpa mig att få tag i en tid... Googlade och det verkar som de kan kolla med ultreljud så att den sitter rätt, det borde ju en vanlig läkare också kunna göra... Jaja, ska dit kl 11 så sen får vi väl se.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Förmodligen nåt slags virus. Sänkan var 39 vad det nu säger och det är tjocktarmen som är öm. läkaren trodde iaf inte att det var nåt med spiralen så det var skönt

• Piggley Wink

Pyttis: Bara att vänta, men extremt skönt att maken är hemma idag. De är ute i skogen med hundarna och en termos varm O'boy nu Har faktiskt lite mindre ont nu, hoppas att det är på väg bort och inte kommer tillbaka med full kraft ikväll. Har iaf ätit två rostade mackor idag. Stackars N får inte så mycket "mammamjölk" som han skulle vilja...

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*