Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Vi 4 skrev 2011-03-30 22:10:53 följande:
    frk kanin, varma kramar även från mig! Usch så tråkigt och jobbigt, och det blir ju ännu värre av dåligt bemötande från läkarna! Det enda riktigt positiva är att din kropp fortfarnade kan bli gravid, håller mina tummar att du får en ny chans om det är helt kört denna gång!
    Håller helt med, men inte är det rättvist inte! Kramar

Vi4: Tänk vad smågodis kan göra för humöret emellanåt. Själv har jag mumsat hembakta chokladbiscotti ikväll till amningsteet
    H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vi4: Låter som ett toppenbeslut att släppa kontrollen och lämna åt cateringfirman att fixa allt! underbart!

Pyttis. Jag hade elever på ridskolan som var fyrlingar. De var då 6-7 år och väldigt trevliga, men HUR hade föräldrarna överlevt tills dess . De hade iofs barnskötare så att de fick sova 8 tim/dygn när barnen var små, men med FYRA stycken undrar man ändå hur man får till livet?

Mandra: Hoppas verklgen att ddet har vänt nu!

Assar: Låter som en bra plan att jobba på fram till lönesamtal, sen löser det sig

Idag har vi bara softat. Vi hämtade bilen på verkstaden, lämnade urvxna skor hos kusinerna och sen kom stokusinen hit en stund. Maken lyckades sättas upp några lampor däremellan, medan jag var ute och gick med barnen. Hrmmm, kanske inte helslappt men rättså slappt ändå

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

malinkat: Precis sådär håller H på i sängen innan hon somnar. Hon har sin sångbok och bläddrar och sjunger olika sånger. Hur mysigt som helst de allra flesta dagarna, de andra nämner vi väl inte  {#emotions_dlg.djavulsk}

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

kaz: Skönt att läggningen funkade igen, klart han saknar pappa men Vi4 har ju en toppenidé! Jag brukar också ha några mutor hemma att ta fram "a rainy day"

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Inte så lite avis heller!!!

Mandra: jag kunde inte läsa ditt inlägg men jag förstår att du gjort väl ifrån dig på många plan. Både tentan och som medmänniska Well done! hoppas v är bättre nu

Vi4: skönt med genomläsning!

Hrmmm kommer inte ihåg vad jag skulle säga mer, N har just bajsat så jag återkommer. Vi har iaf haft en underbar dag i solskenet hoppas ni andra också haft det!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*