Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Arboga Ryttarsällskap har jag inte hört om, annars har jag bekanta som jobbar på många av Sveriges ridskolor...

• Piggley Wink

Blääääää för mask, jag avmaskade H i höstas. Är inte säker på att det var mask men magstrul och kli i rumpan räckte för mig. Hon svalde tabletterna hela, inga problem alls

Skönt att han har extrajobbet så länge Mandra!

M73: var tjatmorsa! Enda som verkar funka tyvärr.

• Piggley Wink

Nej Mandea, hon kräktes inte. Glöm inte att ge sndra dosen bara. Många hästägare fuskar med det och då kommer ju alla maskar, som är i utvecklingsstadier medlet inte biter på, snart igång igen...

• Piggley Wink

Assar: Precis så känner jag också, och efter sammanbrottet tidigare i veckan känner jag att det verkligen är viktigare att vara MED barnen när jag är ensam med dem än att städa. Tyvärr orkar ag inte så mycket när jag lagt dem, tror att ryggen fortfarande stjäl rätt mycket energi

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Borde ca
    Borde vara slut på sjukor nu! Häck väck med alla sjukdomar! Här går det förresten vattkoppor igen, undrar om Hs två koppor i höstas gjorde henne immun?

Kaz: är klättergrepp man köper på nätet nåt att ha? Tänkte det kunde vara kul att ha några inte alltför höga på lekstugan. Hittade på barndesign.se märket gör "riktiga" till vuxna också så det verkar ju seriöst gör mig som oinvigd iaf...

• Piggley Wink

Vi4: Fy f*n vad fult att ljuga om f-skattesedeln!

Skönt med framsteg på blöjavvänjningsfronten Lia!

Då blir det nog såna på lekstugeväggen i födelsedagspresent, kaz.

Skönt med svar Ela!

• Piggley Wink

Milla: Spännande! H har precis börjat få sitta framåt i morfars bil ( har hänt två gånger sen påsk) hon tycker det är asfräckt!

Pyttis: Underbart val!

• Piggley Wink

Assar: Härligt att jobbet är "klart".

Har inga tips om framåtvända stolar. Ska köpa en till bakåtvänd snart

• Piggley Wink

Lia: det diskuterades i någon av trådarna (denna?) för ett par veckor sen. Tydligen helt normalt och rätt vanligt, alltså: "Det går öööööver".

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*