30+ som fick första barnet 2006 *4*
Arboga Ryttarsällskap har jag inte hört om, annars har jag bekanta som jobbar på många av Sveriges ridskolor...
Arboga Ryttarsällskap har jag inte hört om, annars har jag bekanta som jobbar på många av Sveriges ridskolor...
Blääääää för mask, jag avmaskade H i höstas. Är inte säker på att det var mask men magstrul och kli i rumpan räckte för mig. Hon svalde tabletterna hela, inga problem alls
Skönt att han har extrajobbet så länge Mandra!
M73: var tjatmorsa! Enda som verkar funka tyvärr.
Nej Mandea, hon kräktes inte. Glöm inte att ge sndra dosen bara. Många hästägare fuskar med det och då kommer ju alla maskar, som är i utvecklingsstadier medlet inte biter på, snart igång igen...
Assar: Precis så känner jag också, och efter sammanbrottet tidigare i veckan känner jag att det verkligen är viktigare att vara MED barnen när jag är ensam med dem än att städa. Tyvärr orkar ag inte så mycket när jag lagt dem, tror att ryggen fortfarande stjäl rätt mycket energi
Borde ca
Borde vara slut på sjukor nu! Häck väck med alla sjukdomar! Här går det förresten vattkoppor igen, undrar om Hs två koppor i höstas gjorde henne immun?
Kaz: är klättergrepp man köper på nätet nåt att ha? Tänkte det kunde vara kul att ha några inte alltför höga på lekstugan. Hittade på barndesign.se märket gör "riktiga" till vuxna också så det verkar ju seriöst gör mig som oinvigd iaf...
Vi4: Fy f*n vad fult att ljuga om f-skattesedeln!
Skönt med framsteg på blöjavvänjningsfronten Lia!
Då blir det nog såna på lekstugeväggen i födelsedagspresent, kaz.
Skönt med svar Ela!
Milla: Spännande! H har precis börjat få sitta framåt i morfars bil ( har hänt två gånger sen påsk) hon tycker det är asfräckt!
Pyttis: Underbart val!
Assar: Härligt att jobbet är "klart".
Har inga tips om framåtvända stolar. Ska köpa en till bakåtvänd snart
Lia: det diskuterades i någon av trådarna (denna?) för ett par veckor sen. Tydligen helt normalt och rätt vanligt, alltså: "Det går öööööver".
Heja Vi4!bara en vecka kvar! Hur går det med maten och pucko-cateringkillen?