Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Pyttis: Ja, jag tror nog inte det var magsjuka trots allt, men skönt ändå att det var i god tid innan julafton...

Mini: Underbar bild! Skönt att få rå om Lilly lite också inför julen.

Tomte Tomte   GOD JUL alla, jag kommer nog inte in här imorgon jag heller, kanske i natt

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Tack igen Mandra! Hoppas ni både klarar er från magsjuka och att du får tid att läsa ordentligt inför tentan. Visst är det svårt att veta när man är "good enough"!

Här är det tapetsering och målning som gäller, eller jag, för mig är det mycket "hålla H från blöt färg och tapetklister". Liiite svårt när man ammar men vi drog ut en sväng på dagen. Vill dock inte vara ute för länge med liten N när det är 11 minusgrader . Fem minus, sol och vindstilla hade varit perfekt, idag var det iofs sol och vindstilla!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vi 4: Tack! Låter ju underbart med kusinlek, precis vad E behövde kanske för att bryta protesterna Har ni Mollipect eller Lepheton eller nåt att ge till natten?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

H åker både snowracer och stjärtlapp på snöhögarna som blir när morfar plogar med traktorn. Han har lagt en utanför vår altan så man ser den från köksfönstret, det är toppen för då kan man släppa ut H och ändå ha koll

Vi4: H tycker det är gott med Mollipect, ibland undrar jag hur hennes smaklökar mår Lepheton luktar iaf inte lika starkt, kanske det kunde hjälpa? är inte slemlösande men de blir lite trötta av det så det är toppen till natten
    Nu är det färdigmålat i trappan, nu är det "bara dörrar och fönster som ska målas. De är lite lättare att ställa nånting för så att hon inte rör dem...

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Pyttis: H jobbar också på med sina skidor, det går bra när det är platt och hon inte har några stavar. Lite svårt på vägen där det är för packat och glatt... V funderar på att åka utför i mars så det gäller väl att träna på med längdskidorna tills dess Har ni andra testat slalom med era små? Hur fungerade det?

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*