Men åhhhh vad less jag blir! Brukar kopiera det jag skrivit, eftersom jag av någon märklig anledning ofta blir utloggad när jag ska posta något. Gjorde inte det det nu och inlägget är väck! Så nu blir det en kortare version....
Frk Kanin - tänker på dig i skrivande stund, och hoppas verkligen att allt gått bra idag!!
Siggan, hon låter fullkomligt normal! Tror lite som Mandra säger, att det finns en föreställning om hur tjejer och killar ska vara - Alfred passar många gånger in i tjejfacket - leker inte så fysiskt och törs inte testa allt nytt, ses som "harmonisk" av andra, någon som kan leka länge med en enda sak. Elvira blir nog mer åt killhållet, har redan börjat visa en bestämd karaktär
Mandra, Förlåt är visst något vi alla bör bli bättre på! Hur går det förresten i datordjungeln?
Milla, ja det låter som ett märkligt resonemang.....
M73, haha, ja man får akta sig vem man avlar med
Thorsten är den lugna coola typen, inte mycket som upprör honom, medan jag blir kallad Hidsigprop (danska för tja.... någon som hetsar upp sig för saker?). Så kanske har våra barn fått lite av varje?
Assar, tror att tvåor och övriga efterföljare får utstå många fler baciller.... E har också varit förkyld en miljard gånger känns det som...!
Lite trist här hemma i o med att vi inte går ut idag, och jag är gräsänka till fredag ju. Men det är kallt, det är svårt att komma ut med vagn och bräda och ska vi ut vill jag inte att A ska anstränga sig för mycket om han nu är krasslig. I morrn kommer hans kompis kanske hit och leker, så får vi se om det kan bli dagis på fredag. Är själv fortfarande döförkyld också, ska snart ta en varm kopp te!