• Anonym (Äcklad)

Hon låter katterna slicka på matporslinet!

Jag har en kompis som jag älskar, men vissa saker hon gör äcklar mig något enormt!
    När de äter så ställer de ner sina tallrikar på golvet så att katterna får äta upp resterna från dem!
    Visst, hon diskar allt porslin i diskmaskinen på 70 grader, men det är ju ändå så jävla äckligt!!!!
    Jag vet inte hur jag ska ta upp detta med henne, utan att hon ska bli sårad av hur jag känner. Man vill ju ogärna äta hemma hos henne.

ÄCKEL!

• Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!
  • After Forever

Haha tycker inte det är din business alls. Hon får göra precis som hon vill i sitt hem. Vi låter hunden slicka tallrikarna här hemma, och vi diskar för hand
    Vi har inte dött än.

• lunkentuss

du ska nog inget säga alls, för jag tror inte hon kommer sluta med det bara fär det.. Men ja, sånt är äckligt -håller med du =)

• Anonym (Äcklad)
    After Forever skrev 2010-01-10 14:17:25 följande:
    Haha tycker inte det är din business alls. Hon får göra precis som hon vill i sitt hem. Vi låter hunden slicka tallrikarna här hemma, och vi diskar för hand Vi har inte dött än.
    gör ni det inför era vänner också?
    Sjukligt äckligt beteende.
  • Anonym

Håller med, på vilket sett har du med det att göra? Låt bli att äta hos henne om du blir så jäkla äcklad.. Vore väl en sak om dom låtit dem slicka porslinnet INNAN de åt  på det :D
    Herregud dom diskar ju i maskin dessutom..

• Anonym (allvarligt?!)

det är väl inget äckligt med det när det diskas efter...
    haha då är det äckligare och äta på resturang där flera hundra tusen okända människor ätit på samma tallrik ... om man nu ska jämföra :P

• After Forever

Ja då är vi väll äckliga då. Det får stå för dig. Jag tycker inte det är så farligt. Vet massor med hund och katt som gör likadant

• Anonym (Äcklad)

Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin!
    Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!

• lunkentuss

det äckliga är ju att den tungan vart i röven, kul o ha en skit-tunga på tallrikarna... Dom blir säkert rena efter disk, men ändå! Blä...! {#lang_emotions_throwup} Vår katt får inte komma nära våra tallrikar -ts du kan få komma hem o ta hos oss

Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!