• lunkentuss

Hon låter katterna slicka på matporslinet!

du ska nog inget säga alls, för jag tror inte hon kommer sluta med det bara fär det.. Men ja, sånt är äckligt -håller med du =)

• lunkentuss

det äckliga är ju att den tungan vart i röven, kul o ha en skit-tunga på tallrikarna... Dom blir säkert rena efter disk, men ändå! Blä...! {#lang_emotions_throwup} Vår katt får inte komma nära våra tallrikar -ts du kan få komma hem o ta hos oss

• lunkentuss
    Anonym (allvarligt?!) skrev 2010-01-10 14:23:41 följande:
    haha ja människor då? Dom är oxå här och där med sina munnar ... det vet ju inte du va de är för äckel och vilkens k*k eller fi**a ELLER r*v de människor har slickat hehe.
    Jag slickar iaf hellre på ett människokn än ett djurs ^^ Alltså äter jag även ellre på en tallrik som en människa ätit på än ett djur.
  • lunkentuss
    dinana skrev 2010-01-10 14:24:37 följande:
    Humm, så där gör vi också här hemma.. och många jag känenr gör så också, hund som katt. Men så är man uppvuxen på landet och där verkar det inte vara så noga heller med sånt. Där sover man i samma säng som sina älsklingar också... skulle inte det också vara äckligt?
     sova ihop äckligt? -JA!
  • lunkentuss
    mytrouble skrev 2010-01-10 15:13:10 följande:
    Seriöst - vad är problemet när porslinet ju diskas?? Då tycker jag det är mycket äckligare med djurägare som t ex pussar sin hund på munnen och låter hunden slicka dem i ansiktet (inkl munnen). Blä!
    haha, ja det är tusen ggr äckligare.. men bara för det mste ju inte slicka på tallriken kännas ok?
  • lunkentuss
    Virriga Vera skrev 2010-01-10 15:46:27 följande:
    Och ändå så har katter och hundar färre bakterier i munnen än vad människan har.
    Jag tkr ändå att djur är äckligare
Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!