• Anonym (Äcklad)

Hon låter katterna slicka på matporslinet!

Jag har en kompis som jag älskar, men vissa saker hon gör äcklar mig något enormt!
    När de äter så ställer de ner sina tallrikar på golvet så att katterna får äta upp resterna från dem!
    Visst, hon diskar allt porslin i diskmaskinen på 70 grader, men det är ju ändå så jävla äckligt!!!!
    Jag vet inte hur jag ska ta upp detta med henne, utan att hon ska bli sårad av hur jag känner. Man vill ju ogärna äta hemma hos henne.

ÄCKEL!

• Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!
  • Anonym (allvarligt?!)

haha ja människor då?
    Dom är oxå här och där med sina munnar ... det vet ju inte du va de är för äckel och vilkens k*k eller fi**a ELLER r*v de människor har slickat hehe.

• Anonym (allvarligt?!)

så lika bra du slutar äta på resturang med... usch och fy

• dinana

Humm, så där gör vi också här hemma.. och många jag känenr gör så också, hund som katt. Men så är man uppvuxen på landet och där verkar det inte vara så noga heller med sånt. Där sover man i samma säng som sina älsklingar också... skulle inte det också vara äckligt?

☆★ Molly ?061216 ⚔ Leonard ?090519 ★☆
  • twinmom

Haha, vilket i-landsproblem!!! Inte tror jag att våra husdjur sprider så himla många fler bakterier än vad vi gör.

Men jag säger som de andra, om du inte vill äta på hennes porslin gör inte det då. Jag känner också väldigt många med djur som låter dem äta från matporslinet. Herregud det diskas ju sedan.

• Majsan70
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-01-10 14:21:20 följande:
    Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin!Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!
    O när du äter på restaurang så vet du exakt vart  tungorna på de som ätit innan dig har varit?

Neee tänk om o tänk rätt. Det diskas ju emellan.
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-01-10 14:21:20 följande:
    Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin! Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!
    Katter äter absolut inte bajs! Katter är väldigt renliga djur, de tvättar sig hela tiden.
    Jag skulle nog inte vilja äta från någon tallrik som en människa slickat på heller men om de är DISKADE så ja.
  • isisisis

Tycker inte det är äckligt.
    Det diskas ju!
    Då skulle det sitta kvar matbakterier och människosalivbakterier också då,fast det diskas?
    Knappast om man gör det ordentligt!

Det sitter nog mer i din hjärna TS.

• lunkentuss
    Anonym (allvarligt?!) skrev 2010-01-10 14:23:41 följande:
    haha ja människor då? Dom är oxå här och där med sina munnar ... det vet ju inte du va de är för äckel och vilkens k*k eller fi**a ELLER r*v de människor har slickat hehe.
    Jag slickar iaf hellre på ett människokn än ett djurs ^^ Alltså äter jag även ellre på en tallrik som en människa ätit på än ett djur.
  • lunkentuss
    dinana skrev 2010-01-10 14:24:37 följande:
    Humm, så där gör vi också här hemma.. och många jag känenr gör så också, hund som katt. Men så är man uppvuxen på landet och där verkar det inte vara så noga heller med sånt. Där sover man i samma säng som sina älsklingar också... skulle inte det också vara äckligt?
     sova ihop äckligt? -JA!
  • tjej87

Mina föräldrars hundar och katter får också rensa det som blir kvar på tallrikarna. Dom ska ju ändå in i diskmaskinen sen, där blir det ju rent. Djuren hjälper till med fördisken helt enkelt ;)

Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!