• Anonym (Äcklad)

Hon låter katterna slicka på matporslinet!

Jag har en kompis som jag älskar, men vissa saker hon gör äcklar mig något enormt!
    När de äter så ställer de ner sina tallrikar på golvet så att katterna får äta upp resterna från dem!
    Visst, hon diskar allt porslin i diskmaskinen på 70 grader, men det är ju ändå så jävla äckligt!!!!
    Jag vet inte hur jag ska ta upp detta med henne, utan att hon ska bli sårad av hur jag känner. Man vill ju ogärna äta hemma hos henne.

ÄCKEL!

• Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!
  • Knappamamma
    Mitka79 skrev 2010-01-10 21:20:53 följande:
    Blä äckligt håller med dej. Det värsta va ändå när vi va på midda hos nårra o katterna sprang på bordet när det var dukat till mat o det kom hår på tallriken. Blääää tycker sånt e sååå äckligt! Hatar katter med så kanske därför .

gillar heller inte katter men har inget problem med de ändå med tanke på att det diskas efteråt, sen är de ju en annan sak om katterna är på bordet och hårar ner i maten när man ska äta men de var ju inte de som ts tyckte var problemet
  • LenniForReal
    Mitka79 skrev 2010-01-10 21:20:53 följande:
    Blä äckligt håller med dej. Det värsta va ändå när vi va på midda hos nårra o katterna sprang på bordet när det var dukat till mat o det kom hår på tallriken. Blääää tycker sånt e sååå äckligt! Hatar katter med så kanske därför .
    Jag låter jämt mina katter vara på bordet, tycke det ger en mysig stämning: alla kan vara tillsammans, varesig man är katt eller människa. Det tycker jag är allt annat än äckligt, bara kul :)
  • Marma

ser inte heller det äckliga i det....så länge de diskar dom innan de ställer dom i skåpen

• MaNiMi

Här äter både hund å katt från tallrikarna..efter vi ätit såklart!
    Kör din kompis sen porslinet i diskmaskin så finns det ju inte ett spår av djurslick på dem!
    Så det äckliga är nog bara i dina tankar..är det för jävligt så förklara hur det ligger till, men tror ju inte direkt de ändrar sig pga det.
    Hade varit annat om denne använt djuret som "diskmaskin" {#lang_emotions_wink}

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-01-10 14:21:20 följande:
    Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin!Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!
    Och antalet människor som slickar varandra i röven (eller på närliggande organ...) är väl ganska stort det med antar jag...du äter inte hemma hos nån annan heller antar jag då eller?
  • resemamman

Och jag skulle hellre äta från en tallrik som en katt/hund slickat på än från en tallrik som en människa slickat på... Om det kniper äter jag gärna från en odiskad djurslickad tallrik oxå! Djurs saliv är mycket renare än människors!

• LenniForReal
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-01-10 14:21:20 följande:
    Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin!Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!
    Alla människor som nanerar och torkar sig i röven när de går på toa då? Ska de verkligen få hålla i tallrikarna?
  • BabyJay

Jag bryr mig inte alls om det... Däremot kan jag fundera över hurpass rena bestick och. Och exempelvis sängkläderna på hotell, vandrarhem. Tanken kan äckla mig lite, men inte så det stör mig...

Här äter hundarna på våra tallrikar (dessutom brukar dottern sitta och käka med hundarna i matskålarna oxå.. haha)

• Bobby77

Tråkigt att du tycker det, ät inte där då eller ta med egen talltik. Jag tycker inte det är ett dugg äckligt heller och hon gör ju som hon vill hos sig.

Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!