• Anonym

Hon låter katterna slicka på matporslinet!

Håller med, på vilket sett har du med det att göra? Låt bli att äta hos henne om du blir så jäkla äcklad.. Vore väl en sak om dom låtit dem slicka porslinnet INNAN de åt  på det :D
    Herregud dom diskar ju i maskin dessutom..

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-01-10 14:21:20 följande:
    Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin! Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!
    Katter äter absolut inte bajs! Katter är väldigt renliga djur, de tvättar sig hela tiden.
    Jag skulle nog inte vilja äta från någon tallrik som en människa slickat på heller men om de är DISKADE så ja.
  • Anonym

Stackars dig ts. Det måste vara jobbigt att vara så hispig {#lang_emotions_dreamer}

• Anonym

Här är en till som inte låter hunden slicka på tallrikarna.
    Har ingen speciell anledning. Vi har våra tallrikar och hon har sin matskål.
    Thats it!

• Anonym

Men allvarligt , det tror jag alla med husdjur låter dem göra. Vad e konstigt med det?

• Anonym
    Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin!Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!
    Och antalet människor som slickar varandra i röven (eller på närliggande organ...) är väl ganska stort det med antar jag...du äter inte hemma hos nån annan heller antar jag då eller?
  • Anonym
    Djur vars tungor brukar befinna sig i deras rövar ska för fan inte ha sina tungor på matporslin!Katter och hundar slickar sig i röven, på könsorganen, äter sin egen skit och stoppar vad äckel som helst i munnen!
    vill bara säga att hundar är renligare än människor, deras saliv býts ut oftare, så du är äckligare i truten än min hund
  • Anonym
    Anonym (usch) skrev 2010-01-10 23:31:26 följande:
    Katter är snuskiga djur i största allmänhet. De står i sitt eget bajs i kattlådan och sedan knallar de runt på matbordet där man lägger sina smörgåsar. Eller lägger sig i sängen och kletar med rumpan på huvudkudden. Blääää! Hundar håller sig åtminstone på golvet (om de är uppfostrade)...
    katter går att uppfostra de med, mina går bara ute, inte på låda. De går inte heller på bordet.
  • Anonym

hahaha, du är inte välkommen att äta hos oss, här äter katterna med oss vid matbordet om det nu finns nått på tarlikar dom tycker om :D

• Anonym

Jag kan erkänna att jag har viss bacillfobi, men min kompis innekatter är jag verkligen inte rädd för. Inte heller min egen innekatts. Jag vet ju att dom aldrig äter något rått eller är ute i smuts.

Jag har aldrig hört talas om någon som blivit smittad av husdjur bland mina vänner och bekanta. Däremot hör jag varje vecka många som blivit smittade av div. smittor dom fått av sina barn, kompisar osv. I ditt fall skulle jag nog vara mer orolig för vilka människor som ätit på det diskade porslinet

Svar på tråden Hon låter katterna slicka på matporslinet!