Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

vänner, ni som plussat och ni som är gravida kan ni inte uppdatera mig på när ni fick symtom och hur ni kände. Förra gången när det först blev plus och sedan missfall kom jag ihåg att jag hade som menskänningar redan fr dag ett. Vid första försöket kände jag inget alls och så blev det minus. Nu är jag såklart nervös och nojjig...Har inga känningar alls, men försöker intala mig att det är för att det inte fäst ännu. Ja ni vet man försöker hela tiden hitta på ngt som är positivt.

Kram till er alla,
    Myran

• myran6801

Känner inte ngt speciellt ännu, är bara så nervös men försöker att vara som vanligt här på jobbet även om det är svårt. Kram på er alla vänner!

• myran6801

Det har vbara gått 3 dagar men jag är redan som ett nervvrak. Som vi sagt så många gånger förr, det är ingen rolig tid denna. Känner fortfarande inte något förutom lite ömma bröst (pga av progesteronet) vilket såklart gör mig extra nervös!!!! Testdag är 20 september, men eftersom jag har så kort cykel lär jag fått mens innan dess om det inte funkar denna gång heller.

Kram på er alla! M

• myran6801

Så var det RV4 och fortfarande nada känningar. Börjar så smått misströsta Gråter
    Tack alla söta vänner för att ni finns som stöd!

kram M

• myran6801
    anlo24 skrev 2010-09-08 13:24:59 följande:
    Åh det låter intressant. Kanske jag ska överväga det också då ;)
    Tycker absolut du skall prova med akupunktur. Om inte för att man mår så himla bra psykiskt när man går på det, mycket lugnare och skönare. Kan varmt rekommendera Sophie Lagerkrantz (du kan googla på hennes namn och akupunktur). Hon kombinerar akupunktur med örter också.
    Lycka till vännen, kram
  • myran6801
    påfågeln skrev 2010-09-08 10:36:50 följande:
    Hej alla ni som går på Cvl! Jag har fått tid hos dem 29 Sep och ska träffa Dr Thomas, någon som har några åsikter om honom? Har ju tidigare gått på Stg men ej lyckats få till något plus där, trots fyra försök + ett Fet. Vi chansar nu och gör ett sista försök innan bebisverkstan läggs ner. Vill helst inte göra långa metoden då jag är väldigt hormonkänslig, har fått bra resultat med korta tidigare så jag hoppas jag får göra den igen. Väntar nu med spänning på mina provsvar. Lycka till alla ni som kämpar. Kram!!!
    Hej! Det var Thomas som gjorde ägguttag och ET för oss nu tredje gången. Jag tyckte han var jätte bra på alla sätt och vis! Lycka till! Hälsn M
  • myran6801
    Susie skrev 2010-09-08 22:07:35 följande:
    pp08, Gud det låter spännande! Jag hoppas du får ett svagt plus snart!

Myran, det är väl runt den här tiden embryot fäster, ca 7 dgr efter ÄP........ men det finns väl inte speciellt många som känner det och ens känner nåt innan Bim. Jag kände ca 1 v innan mens med båda mina graviditeter, men det e ju långt ifrån alla som känner det. Jag tror på dig och ert lilla speciella embryoHjärta. Jag vet precis hur du har det och vill bara skicka över en tidsmaskin så du slapp den här väntan direkt fram till ditt pluss Jag grät tillochmed direkt på morgone Rd4 för jag var så deppad minns jag. Håller tummarna stenhårt! KRAM!

Anlo, Åh va underbart! Va spännande det blir! Kram! 
    Vad gullig du är! Tack söta vän för din omtanke! Som sagt känner inget speciellt men vi får hoppas. Kram M
  • myran6801
    pp08 skrev 2010-09-10 10:15:17 följande:
    RD14, TD, neg.test, ingen mens än. Väntar dock på mensen i helgen.

Myran: hoppas det går bättre för dig, KRAM!
    Tråkigt vännen. Ja jag hoppas ju också men jag har inga känningar så tyvärr har jag inte mkt hopp. Försöker nu bara att genomlida denna hemska tid fram till TD eller till att mensen kommer. Det får nog bli hund för oss )

kram Myran
  • myran6801
    Susie skrev 2010-09-10 13:05:52 följande:
    Myran, Nu e det alla fall helg och det kanske gör det liiite enklare att genomlida och ha lite annat o tänka på! Jag kommer in varje dag hoppas det e OK att jag kollar av hur du har det hihihihhi! KRAM och ha en mysig fredagskväll!
    Du é söt vännen, klart du ska hålla lite koll hi hi {#emotions_dlg.flower}

Ha en skön helg du med, kram
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen