Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

anlo24 skrev 2010-09-15 17:27:36 följande:
    Jag förstår dig. När kommer din man hem? Kanske du kan åka hem till mamma så du slipper vara ensam. Eller bor hon långt borta?

Kram
    Min man kommer hem sent ikväll (en dag tidigare lyckades han fixa) så jag ska träffa min väninna en stund och sen åka hem och vänta på honom. Min mamma bor inte så långt bort men vi ses inte så ofta, det blir mest telefon. Kram M
  • myran6801
    Susie skrev 2010-09-15 10:39:02 följande:
    Myran, Nääää gud va lessen jag blir för din skull gumman!Gråter Men hoppet är inte ute än men visst det borde väl ge utslag som du säger....Jag känner så med dig och bra att du fått en tid, fy fan vilket helvete med UVI på det! Jag tycker du ska avboka med din väninna, inte fan ska du sitta där och må så himla fysiskt och psykiskt dåligt, det e väl bara att berätta om UVIn om inte annat. Jag hoppas du ändå kanske får ett plus och att mensen inte kommer trots allt! Om det nu är så att det inte blev nåt, vad är eran nästa plan? Har ni fler försök betalade och klara? Ge inte upp gumman! Du blev ju gravid sist så det går ju!Hjärta Tänker på dig idag och efter du har vart och hämtat din medecin tyclker jag du ska unna dig något mysigt, fint eller annat som du uppskattar....Vet att det där med hund känns avlägset idag men kanske kolla lite på valpar så länge alla fall. Puss & Kram till dej hjärtat!
    Tack söta vän för alla fina tips och ditt stöd. Om det inte blir något, vet jag inte vad vår plan är eftersom det är inte aktuellt med fler IVF:er. För dåliga resultat säger klinikerna och jag vet inte om jag orkar heller. Vi måste börja leva igen känns det som och faktiskt vara glada att vi har varandra och göra roliga saker. Man har ju mest levt i denna konstiga bubbla det senaste året och det har ju inte varit så roligt precis...Självklart ska vi försöka med hemmaverkstan och kanske sker ett mirakel.  Kram
  • myran6801
    anlo24 skrev 2010-09-16 22:54:02 följande:

Go kväll!

Nu är jag igång med vårt 3 ivf. Hoppas verkligen på 4 ggr gillt :) Ikväll tog jag min första spruta Menopur. Kändes faktiskt lite läskigt med 3 ml i magen. Fick dock ut 2,8 ml av 3 ampuller?? Ska dit på VUL på ons.
    Är lite nervös för att ruva igen o gå igenom detta igen. Får försöka att ta ett steg i taget.

God natt tjejer Hjärta

Grattis att du är igång!!! Håller tummarna för dig !!!! Vet hur det är med många ampuller att blanda, sista gången var det 6 ampuller i en flaska med vätska. Vilket bestyr!!!! Kram M
  • myran6801

Väntar på fortfarande på mensen RD 13, skit trist Rynkar på näsan Första IVF:n som var minus kom den på RD14. Andra gången går inte att jämföra med eftersom jag först fick plus en sen tidigt missfall.
    Hoppas ni alla får en skön fredag.
    Kram M

• myran6801

Idag har mensen börjat så smått. Mensvärk men ingen skjuts ännu, känns urjobbigt. Önskar det satte igång rejält och snabbt var över. Ska snart åka till landet och ikväll blir det ett glas vin till middagen, ska bli gott.
    Kram M

• myran6801
    Susie skrev 2010-09-18 15:43:47 följande:
    Myran, Gud vad jag känner med dig vännenHjärta! Så himla tråkigt! Men snälla säg att ni inte ger upp och gör ett par försök till?!? Vad säger kliniken? Du HAR ju blivit gravid och du har väl bara gjort tre försök nu? Jag hoppas ni orkar igenom några försök till, jag vill så innerligt se dig lycklig och att du får din lilla! Många styrkekramar!

Anlo, GRATTIS, Äntligen är du igång igen! Ta dagen som den kommer det e ju det enda man kan göra Håller alla tummar jag någonsin kan nu! KRAM!

Tjorven, jag minns inte........Jag tror jag inte tog något Crione när vi gjorde FET men blir osäker nu, nä gjorde nog inte det. Hur ser din naturliga cykel ut? Är den så kort att du borde börja få flytningar nu? Crione kan ju ibland se rosa aktigt ut. Jag fick rosa crione alla gånger jag ruvade, men nu när jag blev gravid, tror jag jag fick lite rosa/blodstrimma några dagar efter ET. Hoppas att det är nåt annat på gång!
    Tack Susie vännenHjärta Gett upp har jag väl inte men nära inpå måste jag erkänna. Men det blir nog inte några fler IVF för CvL var ju inte så positiva att ens göra försök nummer tre, men vi fick göra det bara för att jag blev gravid gången innan. Denna gång blev det ju så katastrofalt resultat på ÄP så .....Jag orkar inte tjata helt enkelt och dessutom kanske de har rätt att chanserna att lyckas själva är lika stora. Det är bara att lusten försvinner i den här cirkusen så samlivet får ju sig en törn det med.....Kanske ska kolla med insemination, för att slippa tänka på det hela tiden. Jag är ju inte normalt typen som ger mig i första taget, så varför i detta sammanhang
  • myran6801
    anlo24 skrev 2010-09-19 16:14:42 följande:
    Så ledsen för eran skull Myran. Hoppas att ni har det bra på landet.

Massa kramar från mig Hjärta
    Tack Anlo! Vi hade jätte skönt på landet och kunde till och med njuta av helgen. 

Kram M
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen