Vi på CvL fortsättningen
Myran, du är väl 7 dgr efter ET idag? I mitt galleri finns bild på hur mitt test såg ut ET+7
Kommer du tjuvtesta?
Kram!
Hur har du det, känns allt bra?
Kram M
Myran, du är väl 7 dgr efter ET idag? I mitt galleri finns bild på hur mitt test såg ut ET+7
Kommer du tjuvtesta?
Kram!
Har fått tid på vårdcentralen om en halvtimme så jag kan få medicin mot UVI, längtar just nu till att få hjälp för jag kan inte vara många meter från toaletten och inget kommer det. Tänk att varenda j..kla gång så kommer UVI som ett brev på posten. Skönt dock att jag inte är på konferens som förra gången då jag inte kunde komma till läkaren på en gång. Ska bort ikväll med en vännina, men får se om jag orkar. Hon vet inget så jag måte hålla minen isånt fall och jag vet inte än om jag klarar det. Oj, ni blir väl trötta på mitt tjat men det här jag kan ventilera mina tankar.
Kram M
Myran, skittrist med minus Jag tror att vaggisarna kan göra det irriterat men mest brukar dom kanske ge svamp och inte uvi. Men nästa gång tycker jag att du ska testa ta dom där bak, för då kanske du slipper uvi? Jag har drabbats av tusen urinvägsinfektioner i mina dagar (har haft det sen jag träffade min sambo för mer än 8 år sen). Jag måste alltid duscha efter sex, du kan inte koppla ihop det med det? Att det kommer efter att ni haft sex? I så fall finns det hjälp att få (har dock inte provat själv) men det är någon form av penicilin man tar strax före eller efter sex för att förhindra uvi. Kram på dig och hoppas det blir bättre!
pp08, trist att det blev minus Hoppas du får sätta igång med ny fet snart!