Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Susie, jag ska göra VUL på fredag. Blir spännande att se om det blivit ngt då. Igår hade jag fruktansvärd huvudvärk, antagligen biverkan av alla hormoner eftersom jag får hästdosen menopur 450.

Har just kommit hem från biokväll med en kompis och ska snart ta sprutan.

Kram M

• myran6801

Anlo: Håller tummarna att det blir ÄL nästa vecka så att vi får följas åt......För min del hoppas jag såklart att det är några ägg att plocka, ska på vul på fredag!

Ha en fortsatt bra dag!
    Kram M

• myran6801
    anlo24 skrev 2010-08-25 09:02:42 följande:
    Lycka till Myran på fre. Klart att det kommer att finnas ägg. :) Inga negativa tankar än!!
    Ser verkligen fram emot att ruva igen.

Låter jobbigt med huvudvärken. Hade det själv när jag sprayade. Försök att ta det lugnt o vila mycket.
    Kommer din sambo hem snart? Går det bra med sprutorna nu?

Kramar till dig Hjärta
    Igår ringde min man och berättade att hans möten redan var klara så han kommer hem en dag tidigare! Skönt för nu kan jag få assistans med sprutorna! Jag är riktigt stolt över mig själv som blandat och sprutat helt på egen hand sen i lördags! Inte är det kul men det går!! Idag har jag lite molvärk som mensvärk, undrar om det är ägg på G ??? Hoppas hoppas! Sköt om dig! kram M
  • myran6801
    Embla82 skrev 2010-08-25 21:01:29 följande:
    Pp08, håller tummarna att det första ser fint ut när det tinas!

Myran, klart det är ägg på g duktig du som sprutar på, när är det vul? kan inte vara långt kvar va? 
    Jag har VUL imorgon! Igår tog jag sprutan 1½ timme senare än jag brukar, hoppas det inte påverkar! Var på ett jätte kul kalas och glömde bort tiden. Kände mig som askungen när jag plötsligt insåg hur mycket klockan var och tog då ett hastigt adjö till värdinnan och skyndade mig hem!  Kram kram
  • myran6801
    Cahela skrev 2010-08-26 10:12:32 följande:
    myran: det spelar ingen roll med tiden! Lycka till!!
    tack vännen, då behöver jag inte oroa mig för det iallafall!
    kram M
  • myran6801

Kom just tbx från VUL och inget vidare resultat, 3 äggblåsor bara I eftermiddag när blodprovet är analyserat får vi veta hur/om vi ska gå vidare. Just nu känns det trist, men jag måste kila iväg till jobbet iallafall nu.

Susie, vad du är gullig som tänker på mig. Hur var ditt resultat på VUL, jag minns inte? Hur mår du?

Sköt om er alla i solskenet. Kram kram

• myran6801
    Embla82 skrev 2010-08-27 09:53:03 följande:
    Tre ägg kan räcka bra! hoppas blodprovet är bra nu. Kram
    Jag hoppas det räcker, men just nu är jag inne i en depp svacka. De skall ringa vid tretiden och lämna svar på blodprovet. Kram
  • myran6801
    pp08 skrev 2010-08-27 10:14:28 följande:
    Idag dax för FET (hoppas jag). Nu är kl 10.10 och de har inte ringt än; så det kanske betyder att äggen/ägget i alla fall inte dog på en gång vid upptiningen (som de skulle göra direkt på morgonen). Nu hoppas jag att den inte har tappat några celler, kanske så pass pigg i e.m. att den börjar dela sig igen De var 4-celliga när de frystes in.

Nu börjar jag bli nervös......vi har 2st i frysen (detta är ett syskonförsök så vi betalar själva).
    Lycka till!!!!! Kram M
  • myran6801

hej vänner,
    nu har jag fått svar, jag ska fortsätta med sprutor tom måndag samma dos (450 !!), på tisdag ska jag ta pregnylsprutan och på torsdag blir det ÄP. Är hur stressad som helst, men nu måste man väl landa och inte bli ledsen än. Det är ju inget toppen utgångsläge precis, fan också!  Ursäkta, men fingrarna styrde själva....
    Sköt om er! kram M

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen