Vi på CvL fortsättningen
Hur är det med dig? Hur ser era planer ut nu?
Kram
Så glad för din skull, njut nu ordenligt och ta vara på lyckan. Stor stor kram till dig och din man.
Hej! har nu fått besked fr CvL att vi får köra ett försök till. Det var dock med mycket tveksamhet de sa ja, endast för att vi är så väl medvetna om de mikroskopiska chanserna...Jag bad att få prova antingen ny metod eller ny medicin och då sa läkaren ok till den korta metoden. Skulle kanske vilja prova fostimon men det verkar inte som om CvL överhuvudtaget använder sig av det. Jag ska fråga dem igen tror jag. Önskar jag var lite mer tjatig, men det ligger inte riktigt för mig och det räcker med att tjata om fler försök. Måste erkänna att jag är super nervös denna gång, försöker vara stark men det är psykiskt jobbigt att hela tiden känna att det här är sista gången....För så har det ju varit varje gång då jag fått övertyga dem om att låta oss prova bara en gång till......
Påfågeln, börja inte misströsta än, du ska se att det går vägen. Lyssna istället på tjejerna här som plussat och som känner igen symtomen som positiva. Jag håller tummarna och önskar dig ett stort härligt plus såklart.
Just nu är jag i Toscana och njuter av lite ledighet. Idag blir en vacker dag och vi ska nu åka iväg på en liten utflykt.
Stor kram till er alla!
påfågeln - vilket starkt beslut, förstår hur svårt det måste vara. Lycka till framöver och njut av dina två fantastiska barn. Kram M
Hej alla!
Inte så mycket nytt här, väntar på nästa försök som antingen blir i december eller januari beroende på hur mensen sköter sig. Den strulade lite efter sista försöket. Följer er andra och håller tummarna hårt så länge. Kram på er! Varma hälsningar Myran
Välkommen tbx Curly, beklagar att det inte gick vägen med ET, hur är era planer framöver, ska ni göra nytt försök? Kram M