• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • CurlyRed

GRATTIS Susie & Marwin!! Hade på känn att det skulle gå vägen för er m alla symptom, men man vet ju aldrig. Njuuut nu tjejer!!

Själv har jag också njutit i stora drag - av semester i Italien!! Massor m god mat, vin och trevligt sällskap! Varit i både Rom, Umbrien och Toscana! Man blir ju helt klart sugen på att resa tillbaka....
    Men ingen ÄL tyvär... är på dag 15 nu... tänkte test imorgon med, men sen börjar det kännas kört... Brukar ha utslag på dag 11-13. Men CVL sa ju att det kunde hoppa över en ÄL cykel efter alla hormoner, så jag gissar att det är det som hänt.
    Lite surt dock, då vi då måste vänta m FET tills efter sommaren... men men

Lycka till på FET Märtalina!!
    Och du på TD Embla!

• Marvin

CurlyRed - Tack!!

Åh, ja, det låter härligt med semester i Italien!! Jag skulle vilja åka på semester...vart så sugen då vi i jobbet bilade ner till Malmö i veckan...där är nästan som centraleuropa!!

Det får bli sommarlov för dig då!! Hoppas på ett lyckat FET efter sommaren!!

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Dahlia79

Curlyred- Vad härligt det låter med eran semester i Italien Ibland behöver man ett break och åka iväg.
    Men trist att äl håller sig borta just nu. Men om du skulle ha äl tex i början på nästa vecka, kan du inte göra fet då?

www.dahliastar.blogg.se vill du ha lösen, säg till så får du det :)
  • Marvin
    Märtalina skrev 2010-05-26 23:13:00 följande:
    Hej hopp, åker till CvL imorgon och gör ett FET!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puh, ska försöka sova nu och andas djupt och varva ner och bara tänka positivt! Kram till alla kämpare!
    Hoppas det har gått bra!!

När man gör FET är det några hormoner osv då?
  • myran6801

Hej!

Är tillbaka efter ett par dagar på konferens i Tyskland. Idag fick jag hem recept och sprutor för att kunna sätta igång med nästa omgång i sommar. Är dock lite oroad för jag fick mens igår, bara 15 dgr sedan senaste mensen. Undrar om det kan bero på hormoner efter förra ivf:n ??? Måste nog ringa CvL och fråga och så måste jag väl kolla hur det blir rent tidsmässigt med tanke på att de stänger över sommaren.

Många kramar Myran

• Marvin
    myran6801 skrev 2010-05-27 20:39:06 följande:
    Hej! Är tillbaka efter ett par dagar på konferens i Tyskland. Idag fick jag hem recept och sprutor för att kunna sätta igång med nästa omgång i sommar. Är dock lite oroad för jag fick mens igår, bara 15 dgr sedan senaste mensen. Undrar om det kan bero på hormoner efter förra ivf:n ??? Måste nog ringa CvL och fråga och så måste jag väl kolla hur det blir rent tidsmässigt med tanke på att de stänger över sommaren. Många kramar Myran
    Ingen aning!!

Lycka till!!
  • myran6801
    Marvin skrev 2010-05-27 20:58:16 följande:
    Ingen aning!!Lycka till!!
    tack ändå !!!! Hur är det med dig? Känns det omtumlande med plusset???
    Sköt om dig!!! kram M
  • Kakor

Är åter i Sverige efter en välbehövlig semester i Frankrike, har mycket att läsa igen men det får bli en annan dag. Har bara hunnit se lite.

Grattis Susie & Marwin!

Tänker på er som ruvar och håller tummarna!!!

CurlyRed: ÄL kan ju bli fördröjd så ge inte upp hoppet än.

Till er som fått minus, hoppas jag verkligen att ni kan göra ett nytt försök så snart ni orkar. Man får verkligen vara hur negativ som helst efter ett minus.

Själv är jag i vecka 13 nu och ska på ytterliggare ett ultraljud imorgon så jag hoppas verkligen att allt är bra. Det blir första gången min man får se bebis och andra gången jag får sen den lilla krabaten.

Kramar Cookie

• casperskrypin

Har varit på vul i dag. 11 blåsor. Väntar nu på samtalet från CVL i morn

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen