• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Embla82

tack tjejer, jag tror knappt att det är sant Det känns helt fantastiskt. 

Vi har varit uppe sen halv sex och är fortfarande lika glada. Nu öser regnet ner utanför och vi har faktiskt tänt brasan så nu ska jag plocka fram mina gravidböcker som jag tyvärr inte fick läsa klart för några år sen (blev missfall innan jag kommit nån vart). 
    kram på er allihopa!
  • Hhoppas

Grattis grattis Embla!!

Verkligen kul att du äntligen plussade.
    Grattis ännu en gång.

Madde med Isak-06
  • Susie
    EMBLA, wow va lycklig jag blir! Tusen GRATTIS KRAMAR!!!!!!{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower} Äntligen!!! Va härligt för er! Jag kände det på mig! Är så glad för din skull!!!!
    Jag har fortfarande inte fattat det! Har inte vågat bli helt lycklig än. Kom hem från en underbar semester på Mallis igår kväll och jag testade ju på TD där förra söndagen med ett starkt plus.....även om jag hade testat fleera dagar innan. Mensvärk är ett gott tecken gumman Det är livmodern som växer så det knakar! Har likadant men det var som värst runt TD, det har lugnat sig något med mensvärken nu och det är ju tur. Jag hade precis samma med min dotter så allt är perfekt! Jag har fått tid till Vul nu på torsdag och är ganska så nervös men mycket mer positiv än jag nånsin trodde jag skulle våga vara, jag tror inte jag orkar vara negativ längre. Än en gång GRATTIS!!!!!!
  • Susie

Är just hemkommen från en helt fantastisk semester på sunwing resort Alcudia (har varit där förrut), kan starkt rekommendera för er med småbarn  Och fler o fler väntar ju
    Har fått tid till Vul på torsdag och går in i v 7 på onsdag......Gud, jag kommer nog vara väldigt nervös innan. Annars stramar det, molar och sticks som det ska
    Skriver mer till er andra, men ska snart iväg på middag med systeryster och sen äntligen SATC som jag missade premiären på eftersom jag var bortrest

Kramar till er allihopa!

• Susie

Glömde skriva, Tack för alla Grattis det värmer så mycket!{#lang_emotions_sunny} Det hjälper en lite att förstå att det trots allt kanske är sant. Jag kan verkligen inte ta in det än, och det dröjer nog innan man vågar glädja sig helt!

• Embla82
    tack för alla grattis!! ni är så goa!
    Susie, tack snälla Låter härligt med semester precis strax efter man fått ett så positivt besked!! Hoppas ni hade mysigt. Vad spännande med VUL! men va tidigt? är du då i vecka 6+nånting eller vecka 7+nånting? Bra att du känner igen symtomen för det är lite läskigt med att det känns så mkt, det är så man tror mensen ska dyka upp vilken sekund som helst. Jag fick tid för vul 22 juni sista veckan dom har öppet. Hoppas just juni månad går lite snabbar än vanligt...  
  • CurlyRed

GRATTIS EMBLA!!! Jag hade det på känn !! Såååå roligt!!! Och en extra bonus om det är 2 pyren kanske!

Hade ingen ÄL imorse heller
    Imorn är sista chansen --- för man ska ju dit 3 dgr efter och jag reser till Asien m jobbet på onsdag...
    Och tänkte att det kanske ändå inte hade varit bra att göra FET och sen ta en lång-flygning dagen efter. Eller vad tror ni alla?? Någon som rest iväg under sina tidigare ruvningar?

Är glad ändå idag iallafall, klarade precis av "Grönt kort" för vår golfkurs!! Så nu får vi fira ikväll!
    Ha en skön helg alla!

• Embla82

tack Curly, trist att du inte fått utslag ännu. Jag tror inte att det är någon fara att flyga som nybliven ruvare, det påverkar nog ingenting. Däremot kanske maten i Kina (eller vart du ska) inte är den bästa för en nybliven gravid... det är ju svårt att få dom att säga vad man äter också, minns att jag frågade en gång när jag var där och fick svaret "meat, its meat"... jo tack men är det hund eller? 

Härligt med grönt kort, då kan du glassa på golfbanan hela sommaren
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen