• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Marvin

Märtalina - Åh, vad roligt!! Ruva på!! Sköt att slippa hormonerna!! När har du TD?

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Marvin

Embla - Håller tummarna!!

• Marvin
    Kakor skrev 2010-05-27 22:00:44 följande:
    Är åter i Sverige efter en välbehövlig semester i Frankrike, har mycket att läsa igen men det får bli en annan dag. Har bara hunnit se lite. Grattis Susie & Marwin! Tänker på er som ruvar och håller tummarna!!! CurlyRed: ÄL kan ju bli fördröjd så ge inte upp hoppet än. Till er som fått minus, hoppas jag verkligen att ni kan göra ett nytt försök så snart ni orkar. Man får verkligen vara hur negativ som helst efter ett minus. Själv är jag i vecka 13 nu och ska på ytterliggare ett ultraljud imorgon så jag hoppas verkligen att allt är bra. Det blir första gången min man får se bebis och andra gången jag får sen den lilla krabaten. Kramar Cookie
    Ja, det låter härligt med semester!!

Tack!!

Hoppas det gick bra på ultraljudet!!
  • Embla82

tack för alla tummar, det hjälpte och imorse testade jag PLUS!!!  

Det är så man inte tror att det är sant!! femte ruvningen och nu helt plötsligt! 
    Så nu kan jag bocka av steg ett. Något som oroar mig lite är att jag känner sån mensverk och igår kom det som hygg i magen, typ som kramp. Jag fick hålla mig dubbelvikt till det gick över. Någon som känner igen det? 
    åhh.. var är den här snabbspolaknappen? ungefär när får man göra vul? 
  • Piken

Embla82: GRATTIS, GRATTIS och än en gång GRATTIS!!!!!¨
    Så glad av att läsa dina rader! Hugg och stickningar, det har jag haft hela tiden, något som oroat förstås på vägen. Hade oxå mensvärk, särskilt en natt som jag vaknade och tänkte nu är det kört dock försvann det med alvedon och ingen blödning kom... Jag var orolig för allt och är det frotfarande även om jag försöker njuta där emellan. Kankse vi har det lite så, vi som kämpat en tid för att lyckas.
    Första vul blir väl efter 6 fullgångna veckor det är ju då som hjärtat ska börja bulta i det lilla livet, det brukar inte synas så mycket innan samt att det är ett av de "kritiska" utvecklingsskeden. Än en gång strot GRATTIS till er! 

• Piken

Embla82: Förresten, det kanske är två liv där inne {#lang_emotions_smile} fick ni inte två tillbaka?

• Embla82
    Piken skrev 2010-05-29 08:03:16 följande:
    Embla82: Förresten, det kanske är två liv där inne  fick ni inte två tillbaka?
    Tack tjejen! kanske är det två kanske... ååhh va spännande!!
  • myran6801
    Embla82 skrev 2010-05-29 07:47:30 följande:
    tack för alla tummar, det hjälpte och imorse testade jag PLUS!!!   Det är så man inte tror att det är sant!! femte ruvningen och nu helt plötsligt!  Så nu kan jag bocka av steg ett. Något som oroar mig lite är att jag känner sån mensverk och igår kom det som hygg i magen, typ som kramp. Jag fick hålla mig dubbelvikt till det gick över. Någon som känner igen det?  åhh.. var är den här snabbspolaknappen? ungefär när får man göra vul? 
    Grattis söta vän!!!! Det är ju underbart!!!! Det var verkligen din tur nu!!! Njut nu!!!
    Så härligt att det blivit så många plus i denna tråd på sistone. Jag hoppas vi andra får segla på samma positiva våg nästa gång! Åh jag är verkligen glad för din skull Embla, du har varit sånt fint stöd för så många!!! kram kram M
  • Kakor

GRATTIS EMBLA!!!!!!!!! Underbart!
    Jag gjorde VUL i v 7+1 så det är inte såååå långt kvar tills du kan göra ett {#lang_emotions_smile}

• Märtalina

Grattis! Grattis! Grattis! Embla! Stor kram till dig, NJUT!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen