SailorGirl skrev 2010-03-15 10:21:09 följande:
God förmiddag! Får man skryta lite? Jag mår oförskämt bra för att vara gravid. Det mesta av tröttheten har lagt sig (fast jag sover ju längre på nätterna också...), magen känns inte överfylld konstant och jag har fått rätt på hur jag ska äta (och när) för att inte få hungerillamående. Jag har inte mått illa alls annars under alla mina åtta veckor och fem dagar som gravid och har sluppit kräkas (vilket på snudd har gjort mig religiös, men close shoots no rabbit). Dessutom är det en vecka till daterings-VUL idag och SOL! Har sett vintergäck och krokusar som börjat bryta igenom myllan, men inte en enda snödroppe. Jag tror jag får ge mig ut och spana idag. Vad har ni andra sett för vårtecken? Promenix/Fika på tisdag kl 17: Sailorgirl Tian10 Nilla21? Surikaten Puchiko? Ska vi ses vid Skånetrafiken på Gustav? Lät som om det funkade bra sist.
Åh, vad härligt!

Precis så det ska vara ju!
Och vårtecken, jag har knappt varit ute sen lill-tjejen kom... Så jag har inte hunnit spana. Men nu är hon två veckor så nu får vi gå ut! (Vi blev avrådda att ha henne ute i kalla luften de första två veckorna eftersom hon kom så tidigt... Lungorna är ju lite känsliga då)
Men att solen skiner, det har inte ens jag kunnat undgå

Och det är så härligt!