• nevadita

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4

{#lang_emotions_flower}Äntligen har vi lyckats med det vi trodde var ouppnåeligt, vi har blivit gravida, det kar kostat blod svett och tårar för oss alla men nu ä vi här och kan dela med oss av vår glädje, oro, tankar och funderingar kring vår ivf och graviditet{#lang_emotions_flower}

...och såklart har vi alla tagit oss igenom detta med lite hjälp från Öresundskliniken....

Välkomna {#lang_emotions_gravid}

kämpartråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47913273.html
    föräldratråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48963190.html

• Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4
  • Virriga V
    nevadita skrev 2009-12-11 23:19:09 följande:
    samma här... ...men hade gärna ätit lite kallrökt lax och salami ihop med kexen och brien siktade ju på bebisleverans efter finalen men förrädar-Krumelura röstade på fel idol så nu stannar hon väl kvar tills de drar ut henne i håret
    Åhhhh, vad gott!!!
    Men dansade du till låtarna?
  • nevadita

nä jag har sprungit upp å ner i källartrappan med tvätt istället

har llite mens-o ryggvärk nu så om man får önska så kanske det ökar under natten...
    drömma går ju

Ska försöka lägga mig nu o sova lite iallafall.

Kallrökt lax o brie blir det garanterat när bebis har kommit.
    (VET att man kan äta iallafall lax om den är nygjord men har jag varit utan i 9 månader så ska jag vänta lite till)

KRAAAAAAM!!!!!

..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • Virriga V
    nevadita skrev 2009-12-11 23:27:37 följande:
    nä jag har sprungit upp å ner i källartrappan med tvätt istället
    Låter hur bra som helst! Håller tummarna!

God natt och sov gott till de som inte ska ha värkar!
    KRAM
  • nevadita

...ingen bebis än....

• Virriga V

nevadita....Du skulle dansat..

Jag är så irriterad. Min babywatch som jag inte använt på ett tag, tog jag nu fram och den strular massor Det får bli en ny sådan.

• nevadita

virriga:
    vad trist att den inte funkar som den ska...

kram till alla i tråden

• hinderbana

Virriga: tycker absolut att du ska shoppa loss liite i alla fall, det är ju så mysigt att planera och handla, jag köpte byxor och body igår på lindex, bara för att jag kände för det......

Hej IsaN: förstår om ni behöver paus, håll oss uppdaterade! Vilka andra kliniker funderar ni på? Malmö igen?

Nevadita; Filtarna var jättefina, behöver ngt sådant till babyskyddet, vad kostar de, hittade inget pris?

Somnade fyra i morse, trött som en örn nu. ska försöka packa färdigt väskan idag. Var på kappahl igår och köpte amningsbh med rabatt, känns ju bra när man lyckas med att hitta ngt som är liiite nedsatt. Natt linne med knappar fram blev det också, måste ju funka när man ammar sen. Och så en blus (mammaformat), hade egentligen bestämt att jag inte skulle köpa mer mammakläder nu men vi ska ut och äta med jobbet på onsdag och det är inte mkt som passar längre nu, jag är för tjock!! Och så är jag hopplös på att "unna mig" kläder........ erkänner....

Har precis varit och smakat mammas julköttbullar, hm hm hm, inte fel.

Vad gör ni andra idag? Förutom att vara tjocka som jag.

• hinderbana

Också sjukt sugen på brie och salami och sånt, åh, man blir knäpp när man tänker på det!!! Gravad lax.....

Just jack; håller alla tummar och tår och allt vad jag har för att ni snart tittar över i denna tråden!!!

• nevadita

...har varit hos pappa och ställt min veteranbil på vinterförvaring, och fikat och pratat - jättetrevligt men är så trött och har huvudvärk...

råkat vara inloggad på FL hela dagen, inte meningen
    datorn gick aldrig i vänteläge o jag hade bara glömt logga ut...

ätit lite pizza nu, funderar på att sova en stund.

Kram på er

• JustJack

Skorpan; Det hoppas jag också men det blir tyvärr först en bit in i 2010 inna jag kan bli fullvärdig medlem av denna tråden. Min HCG-nivå hade fallit ytterligare så nu väntar jag missfall i stället för barn. Mår ändå OK. Har haft hela veckan till att "vänja" mig vid tanken.

Lycka till allihopa. Ses snart!

Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4