• nevadita

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4

{#lang_emotions_flower}Äntligen har vi lyckats med det vi trodde var ouppnåeligt, vi har blivit gravida, det kar kostat blod svett och tårar för oss alla men nu ä vi här och kan dela med oss av vår glädje, oro, tankar och funderingar kring vår ivf och graviditet{#lang_emotions_flower}

...och såklart har vi alla tagit oss igenom detta med lite hjälp från Öresundskliniken....

Välkomna {#lang_emotions_gravid}

kämpartråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47913273.html
    föräldratråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48963190.html

• Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4
  • hinderbana

Åh, då är Krumelura snart här!! Extremt spännande...

Haha, virriga, jag bar ingenting, bara landade gott när den var uppe!! Skönt att bebis är mer aktiv idag!

Min magge är väääldans aktiv nu, får nog lägga mig och räkna lite minuter.

Hej så länge!

• hinderbana

Det kom några med sådär 4 min emellan när jag lade mig men nu är jag tillbaka på ca 10 min som vanligt. Men den blir liksom hårdare nu än innan och det är hela ljumsk regionen också. Ska vi sätta en femma att det blir denna veckan..... hua

• hinderbana

Litet moln: låter så mysigt med två små kottar som ligger och gosar ihoppa!

Hoppas du får sjukskrivning 100% Virriga, helt omänskligt att hålla på att jobba i golvhöjd nu!! Bra med en lite lugnare dag i alla fall.

• Virriga V

skorpan...Oj, värkar redan. Då får vi se vad det blir av det..

Jag hoppas min behagar stanna till efter nyår. Rätt skönt när man vet var de är Fira jul och nyår i lugn och ro istället för ett förvirrat tillstånd.

• isa78

Spännande för Nevadita. Nu har säkert hennes bäbis kommit.

Har vi ingen lista på när alla är beräknade? Vore kul så man lättare kan fälja när det är dax för alla.

• JoJo2222

nevadita, tänker på dig o vet att du är SÅ lycklig någonstans just nu!! många kramar till dig o lillan, kärlek från milo o jojo

• lindylou

nevadita. tänker också på dig och hoppas du har din kära i famnen nu. kramar

skorpan. tänker på dig med och hoppas att värkarna inte luras så det är dags snart.
    Eller du är inne kanske???

• Litet moln

Tänker också på nevadita idag, hoppas så att hon ligger och myser med krumelura nu.

Är allt med dig jojo och milo?

Lindy- har lillan fortfarande kolik?

Virriga- hoppas det gick bra på ul idag.

Hur går det för dig skorpan?

Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4