• nevadita

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4

{#lang_emotions_flower}Äntligen har vi lyckats med det vi trodde var ouppnåeligt, vi har blivit gravida, det kar kostat blod svett och tårar för oss alla men nu ä vi här och kan dela med oss av vår glädje, oro, tankar och funderingar kring vår ivf och graviditet{#lang_emotions_flower}

...och såklart har vi alla tagit oss igenom detta med lite hjälp från Öresundskliniken....

Välkomna {#lang_emotions_gravid}

kämpartråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47913273.html
    föräldratråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48963190.html

• Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4
  • IsaN

Grattis Nevadita. Vad skönt att ni äntligen fått komma hem tillsammans. Njut och mys och ha en riktigt skön jul.

• nevadita

Hej tjejer

bara inne en snabbis

tack för alla fina kommentarer!!

Skriver mer när jag kan - om några dygn när jag fått sova och allt lugnat sig.

KRAM till er alla fina!!!

..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • isa78

Stort grattis Nevadita!!!! Så söt hon är

• hinderbana

Grattis Nevadita! Har varit sååå orolig, övervägde att sms:a men det kändes fel att störa ju. Så skönt att höra att ni är hemma nu och att det är bra!!!! Kram kram kram

• hinderbana

Så sööt liten tjej Nevadita! Så glad för er!!

• Virriga V

Phuuu, ska snart i mina vinterkläder, hur påhittig fick man inte vara då? Gummistövlar med ullinlägg, stödstrumpor och yllestrumpor till småsvullna fötter. Thermobyxor med hängslen. STOR fleece och makens vinterjacka. Tur att huvud och händer är som vanligt
    Precis klätt på en arg tvååring full vintermundering *pust* och lämpat ut till maken.

Har rätt mycket sammandragningar, är trött + lite till men mår för det mesta bra. Hade hjärtklappning innan och var bara matt, sonen kom och såg väldigt fundersam ut.
    Sist jag var på spec-mvc blev jag lovad att inte behöva gå över tiden, känns mycket bra.

Kram på er alla

• hinderbana

Virriga V skrev 2009-12-21 14:27:44 följande:

Phuuu, ska snart i mina vinterkläder, hur påhittig fick man inte vara då? Gummistövlar med ullinlägg, stödstrumpor och yllestrumpor till småsvullna fötter. Thermobyxor med hängslen. STOR fleece och makens vinterjacka. Tur att huvud och händer är som vanligt Precis klätt på en arg tvååring full vintermundering *pust* och lämpat ut till maken.Har rätt mycket sammandragningar, är trött + lite till men mår för det mesta bra. Hade hjärtklappning innan och var bara matt, sonen kom och såg väldigt fundersam ut.Sist jag var på spec-mvc blev jag lovad att inte behöva gå över tiden, känns mycket bra.Kram på er alla
    Haha, man får ta till vad kläder man hittar! Jag hade makens termobyxor och gummistövlar häromdagen. Bara det funkar!

Om vi kniper 10 dagar till så blir det 2010 bebisar Virriga!
  • Virriga V

Skorpan...Fast nån skönhetstävling platsar man inte i
    Tror inte jag behöver knipa mer än vanligt, känns inte så i varje fall. Fast man ska kanske inte säga för mycket... Sen har jag lite till att fixa så den måste vänta

• isa78

Igår var jag hos läkaren pga mina foglossningar som jag känner av hela dagarna och nätterna. Jag jobbar idag 80 % och har då både korta och långa pass i veckan. Kommer nu gå ner till enbart korta pass. Jobba max 5 timmar om dagen. Känns otroligt skönt. Hoppas min foglossning inte blir värre men än är det låååångt kvar till bf.

Hur mår ni andra?

• hinderbana

Vill önska alla i tråden en God Jul!! Bamsekramar!

Inget nytt här än, 37+4 idag.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4