• nevadita

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4

{#lang_emotions_flower}Äntligen har vi lyckats med det vi trodde var ouppnåeligt, vi har blivit gravida, det kar kostat blod svett och tårar för oss alla men nu ä vi här och kan dela med oss av vår glädje, oro, tankar och funderingar kring vår ivf och graviditet{#lang_emotions_flower}

...och såklart har vi alla tagit oss igenom detta med lite hjälp från Öresundskliniken....

Välkomna {#lang_emotions_gravid}

kämpartråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m47913273.html
    föräldratråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48963190.html

• Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4
  • Virriga V

isa....härligt!! Vi har inga pojknamn så måtte det bli en tös, annars kommer den bli namnlös.

nevadita...Kram på dig

skorpan...Kram på dig med Jag minns hur knäckt du var så jag vågade aldrig berätta att jag tjuvtestat positivt..

Min karl är hemma och klagar över mitt humör (förstår jag inte alls )

• nevadita

Hej tråden ♥

Virriga:
    hihi hur vågar han klaga??
    Skönt att det är fler än jag som har dumt humör...

Hoppas ni mår bra idag, eller så bra ni kan, allihopa.

Jag lyssnar på julmusik på Spotify och har ont i magen efter ännu en natt med "fejkvärkar" eller vad det nu är som spökar....
    BM-tid i eftermiddag, håll era tummar att jag får datum till igångsättning eller åtminstone får veta nåt vettigt ...
    BF+9 idag och får jag inte sova en hel natt snart så vet jag inte vad jag gör

Många många kramar!!!! {#lang_emotions_heart}

..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura..♥..?:*¨¨*:?..
  • hinderbana

Virriga V skrev 2009-12-08 22:17:58 följande:

isa....härligt!! Vi har inga pojknamn så måtte det bli en tös, annars kommer den bli namnlös.nevadita...Kram på dig skorpan...Kram på dig med Jag minns hur knäckt du var så jag vågade aldrig berätta att jag tjuvtestat positivt..Min karl är hemma och klagar över mitt humör (förstår jag inte alls )
    Ja, tänk så förvånad man blev när det var plus! Eller chockad rättare sagt! Otroligt hänsynsfullt av dig att inte berätta för att jag mådde tjyvens, blir helt rörd!

Fick utbrott på mannen igår så håret stod rakt bakåt på honom. Men det funkade nog, han har redan hittat ett par bilar på nätet så på lördag blir det bilrunda och i em ska vi kolla färg till väggen så den blir klar. Nån j-la ordning får det vara på honom också, inte bara jag hela tiden som fixar. Basta.
  • nevadita
    hinderbana skrev 2009-12-09 13:49:26 följande:
    Nån j-la ordning får det vara på honom också, inte bara jag hela tiden som fixar. Basta.
    huuu du låter farlig

hoppas nu allt fixar sig så du kan andas ut ♥
  • hinderbana

Är rätt mesig och har nog skämt bort honom NEvadita, det är det som är problemet tror jag.

• nevadita
    Skorpan:
    hm ja kanske men då tar det ju bättre skruv när du väl ryter till

Hopaps du mår bättre iallafall ♥
  • hinderbana

Ja, det är bättre idag, det hjälpte att säga vad jag kände till honom. Och att stortjuta hos psykologen..... man är verkligen ett vrak nuförtiden.

• nevadita

Tack lite fånigt nervös nu

..Jaa alltså jag är varm förespråkare för att man ska UT med känslor innan de tar kål på en... sen att jag själv är dålig på det ibland är ju en annan sak... {#lang_emotions_innocent}

men gråta, skrika o förbanna är så befriande!!!

Likaså ett rejält asgarv - fast det är ju tyvärr inte lika ofta det behovet faller in

Har du varit på fler afrikanska konserter förresten??
    Tänkte på dig häromdagen när det var en massa skönt trummande på tv.

• Litet moln

Skorpan- Bra att du sätter fart på mannen vi köpte vår bil på www.kvd.se och är supernöjda.

Lycka till idag Nevadita, hoppas du får tid till igångsättning och att allt är bra!

Har själv också varit hos min bm idag. Den bm som var med vid förlossningen har inte hört av sig så nu ska en kurator bli inkopplad.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4