Hej tråden!
Låter så mysigt Litet Moln!!
Håll ut Nevadita, snart snart.....
VirrigaV: om exakt en månad idag (enligt beräkning) så är jag mamma också!!!!! Märkligt!
Ja, de där männen, ibland undrar man fan hur det står till!!! Är just nu måttligt sur på min, han vill mest ligga på soffan istället för att förbereda för bebis. Överväger att smuggla uppåt tjack i hans mat så han får rö-en av soffan och tex börjar kolla efter bil, han har ju bara haft åtta månader på sig ohc igår sa han att det blir nog inte han han tar tag i det förrän efter nyår!!! Höll på att spricka!! Gaaah, det finns ingen som är så slö i hela jä-la världen! Kan jag ta paus från graviditet, kunde jag ta paus från IVF skiten; NEJ!! Han har äntligen kommit igång med att göra sovrum uppe men i söndags så sa han typ, nä jag känner inte för att göra ngt med det idag...... BEbis kan komma vilken dag som helst, mina förvärkar är värre än ngnsin!! JAG kan inte ta paus bara för att jag känner för det!!! Just nu så in i h-e trött på honom. Jag ska vara gravid OCH organisera ALLT, det tänker jag inte ställa upp på helt enkelt. När bebis kommer ut vill han förmodligen strutta omkring och vara en stolt far men vem har gjort ALLT jobbet??!!!!
Fortfarande förkyld, har börjat känna av foglossning rejält också. Helt sänkt. Ska till psykologen i eftermiddag, får nog börja duscha nu om jag ska hinna vila efter duschen så jag orkar åka iväg. Har fått en rabattlapp på kappahl, skulle vilja utnyttja den till att köpa en amningsbh till så man har två, får se om jag orkar. Har gjort lista på grejor att packa i väskan idag, så har man kommit i gång med det i alla fall.
TUL igår gick bra, denna ggn +20 % i vikt, min lilla/lille klump väger nu enligt deras beräkning 3,2 kg!!! Bättre det än att den är liten, glad för att den växer, då funkar navelsträng och moderkaka som de ska ju. Skiter i om det är jobbigt att föda fram en stor bebis, bara den växer som den ska och mår bra i magen.
Inget upplyftande inlägg idag precis, sorry!