Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4
Bra gjort med trådstart Nevadita!
Varför precis 12 dagar över? Är det en lucia bebis som hägrar?
Virriga vad är Bephanten? Håller med dig om det här med ersättning, om det skulle krisa. Stort tack för tips, det mottages tacksamt.
Varit hos BM idag, bra HB och blodtryck, ingen äggvita. SKönt!! Maggen hade växt också som den skulle och hjärtljuden var bra. Så spänd inför måndags TUL, undrar så om bebis fortsätter att ligga över kurvan.
Hostar och snuvar fortfarande, jobbigt, tung i huvudet. Men det ska väl ge sig ngn gång. Sovit hyfsat i natt, skönt.
Har fått ett ryck och BRODERAR!!!!! Det ni, fy vad man känner sig som en husmor. Har inte lust att sticka eller virka, det brukar jag göra annars på höst och vinter, så mamma föreslog kors-stygn. Dö inte när ni läser detta, men det är faktiskt roligt. Blir en jul-bonad, känns på ngt sätt som om man gör det mamma och mormor gjorde, och det känns bra nu när man ska bli mamma själv och allt. Det är väl det här gravid-behovet av att "boa" och göra i ordning och så. Tror jag......
Har tröttnat på tv:n och det är skönt att ha ngt att göra nu när jag inte kan röra mig så bra.
Ha en skön dag tråden!