Hkmamma- jag har aldrig varit på tittut faktiskt. Var så väldigt fokuserad på att E. var frisk och precis som andra när jag var hemma med honom (började jobba när han var åtta månader, och fram tills dess VAR det ju inte så stor skillnad på honom och andra barn) så jag kom mig aldrig för o gå dit. Men berätta gärna när ni varit där hur ni trivs!
Tack för pottpepp
Vi har ofta med E. på restaurang ex. Så en barnvänlig restaurang en em skulle fungera för oss? Trånga kaféer inne i stan är inte så kul, där blir han mest stissig och orolig. Fjärilshuset är fint och ganska gott om plats för fika, dock inte en helg, för då är det asmycket folk där och då blir det samma som för föregående alternativ... Lekland var katastrof förra gången, men det var nog mest mitt fel. Var för oförsiktig när jag satte ned honom på golvet, ville att han skulle iväg o leka när han bara ville sitta i mitt knä och observera ett tag. Samma där, vardagar går det bra, helger är det för stissigt. Jag jobbar ju som sagt, men kan ofta komma ifrån tidigare ex måndagar, torsdagar och fredagar. Så måndag nästa vecka på eftermiddagen, den 30:e, är jag ledig. Utöver det behöver jag kolla kalendern som är på jobbet.