Tack alla för ni blir så glada för vår skull
FrökenW: Jag tror d är en blandning av att hon har varit övershuntad och att hon tömmer magen ordentligt!
Chiaris op gjorde att hon började äta bitar men hon fick inte bättre aptit!
Hoppas M kryar på sig!
Dreamrose: Jag vet inte d där m rulle eller ej men jag tror att barnen vet själva mkt hur d vill ha d! I kan ju ej stå alls men på dagis kör hon mkt rulle men ibland vill hon krypa m! Tyvärr blev d sämre m krypandet efter rygg op men vi försöker få henne till att vara på golvet ibland för att träna!
Hemma är hon mer på golvet än på dagis för där vill hon hänga med mer!
Vi har varit och gjort cystometri, läkarbesök och lavemang idag och allt gick jätte bra! Lite för högt tryck så Dr S Mattsson skulle ringa oss och ev öka oxibutininet annars gick allt bra. Han var nöjd med henne och alla hennes reflexer, bättre läkare får man leta efter
Blir lite trött på I´s ståsituation.... Hon har precis fått ett nytt ståskal till dagis som hon står jätte bra i, hon har stårulle till den som fungerar perfekt. Hemma har hon ett annat stående som inte fungerar allas, hennes skenor är för små och klämmer. Hon blir jätte röd och ful. Bordet är för lågt...... Vet inte hur jag ska göra om jag ska ta hem ståskalet och inte ha nåt på dagis eller ej.....Hon står ju mest hemma och jag vill att hon står 2 ggr/dag. Tyvärr kan inte sjukg komma och fixa ståendet hemma för stora syster är sjuk......Hon har inte stått hemma på 1 v.....vet inte hur jag ska göra, orkar inte dra grejorna emellan...