• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Pie de limon

Spända bröst (vilket jag trodde var PMS som vanligt.
    Konstigt humör.
    Kände mig sjuk, blev frusen och knäsvag. Förstod senare att det var pga att jag inte ätit, detta fortsatte sedan...
    Dålig hy.
    En liten blödningsprick en vecka innan beräknad mens. Hmmm, konstigt , ska jag få mens redan? Var troligen en nidblödning.
    Ont i ryggen utan att ha mens.

Illamående endast vid ett tillfälle, det var före BIM men jag förstod inte att det var graviditeten.

Visste ej att jag var gravid då jag inte tyckte att vi gjort något barn men fick sedan förklaring till en hel del mystiska symtom.

• mamma till 2 flickor
    nuedetdax skrev 2009-09-03 21:34:12 följande:
    Kan dela med mig av mina symptom som jag inte sett någon nämna innan. Exakt en vecka innan bim hade mina bröstvårtor och vårtgårdar mörknat rejält såg ut som russin. Sen försvann det och de blev mörkare in på 3 månaden i graviditeten. Sen kände jag mig yrslig. Det var mina starkaste symptom.
    Kan nämna att jag fick blåa strimor, typ blodådror, som syntes över bråda brösten i anslutning till BIM med min första dotter....har samma sak nu.
    Alldeles blå & fin, ha ha ... :)
  • mamma till 2 flickor
    Miililoo skrev 2009-09-03 20:39:31 följande:
    mamma till 2 flickor skrev 2009-09-03 20:06:19 följande:
    Haha man är bra på att söka och hitta massor av symtom men sen om man inbillar sig eller om dom är sanna återstår att se.Hoppas dock på att det är riktiga symtom för oss
    Japp, det hoppas du på, när ska du testa? :)
  • mamma till 2 flickor

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-03 21:46:34 följande:

"vi på" ska det vara...:)
  • Böhö

hmm, jag slutade med p-piller förra onsdagen och hade sex i lördags och söndags, nu har jag ont nere i höger sida nere i magen, det sticker i brösten ibland och jag är kissnödig oftare, förmodligen kroppen som ställer om sig bara, men iaf, man kan ju hoppas xD

• Böhö

just det, har tjocka flytningar också typ som vit "gegga"

• Miililoo

Pie de limon skrev 2009-09-03 21:44:21 följande:

Spända bröst (vilket jag trodde var PMS som vanligt.Konstigt humör.Kände mig sjuk, blev frusen och knäsvag. Förstod senare att det var pga att jag inte ätit, detta fortsatte sedan...Dålig hy.En liten blödningsprick en vecka innan beräknad mens. Hmmm, konstigt , ska jag få mens redan? Var troligen en nidblödning.Ont i ryggen utan att ha mens.Illamående endast vid ett tillfälle, det var före BIM men jag förstod inte att det var graviditeten.Visste ej att jag var gravid då jag inte tyckte att vi gjort något barn men fick sedan förklaring till en hel del mystiska symtom.
    Samma symtom som jag har nu
  • Miililoo

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-03 21:46:34 följande:

Har bim den 7:e sep nu så iaf inte innan dess
  • mamma till 2 flickor

Pie de limon skrev 2009-09-03 21:44:21 följande:

Spända bröst (vilket jag trodde var PMS som vanligt.Konstigt humör.Kände mig sjuk, blev frusen och knäsvag. Förstod senare att det var pga att jag inte ätit, detta fortsatte sedan...Dålig hy.En liten blödningsprick en vecka innan beräknad mens. Hmmm, konstigt , ska jag få mens redan? Var troligen en nidblödning.Ont i ryggen utan att ha mens.Illamående endast vid ett tillfälle, det var före BIM men jag förstod inte att det var graviditeten.Visste ej att jag var gravid då jag inte tyckte att vi gjort något barn men fick sedan förklaring till en hel del mystiska symtom.
    Jag fick oxå en liten liten blödning i helge som var, så ajg trodde jag skulle ha min mens...kom lite i trosan, men försvann på en gång.
    Kanske en nid.blödning?!
  • mamma till 2 flickor
    Böhö skrev 2009-09-03 21:47:54 följande:
    hmm, jag slutade med p-piller förra onsdagen och hade sex i lördags och söndags, nu har jag ont nere i höger sida nere i magen, det sticker i brösten ibland och jag är kissnödig oftare, förmodligen kroppen som ställer om sig bara, men iaf, man kan ju hoppas xD
    Klart vi ska hoppas på bebis
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?