• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Miililoo
    Vickelina85 skrev 2009-09-02 21:43:21 följande:
    Jag hade inga symptom alls vilket gjorde att jag misstänkte att jag var gravid. Jag får alltid extremt ont i brösten och världens mensvärk och till BIM nu kände jag ingenting. Eftersom jag alltid har haft mina tecken på inkommande mens så blev jag fundersam eftersom dom inte kom denna månad. Så jag testade på BIM -4 och resultatet visade bara efter ett par sekunder ett klart +.Så ibland kan symptomen vara att man just inte känner nånting :)
    hehe det är lustigt det kan vara så men man kanske inbilar fram symtom annars?
  • Rödtottan

Vickelina, fick du din mens 'ndå vid bim eller uteblev den när du fick plusset?

Jag har exakt samma som du och är väldigt fundersam. Planerar inte barn men brukar alltid få väldigt ont i bröstvårtorna, stark mensvärk och pmsbesvär innan bim. Men den här gången ingenting. Tänkte inte på det först men sen när mensen inte dök upp den 25 aug så började jag bli misstänksam.
    Mensen kom den 31 aug och varade i två dagar, tog alltså slut igårkväll. Hade rätt mycket. I vanliga fall varar den i ca 5 dagar.

Har inte tagit något test i och med att jag typ glömt bort att jag skulle ha mens eftersom den i vanliga fall brukar påminna mig med ont i brösten etc. Men kom in på andra funderingar nu...hmmm....undras om det kan vara graviditet. Kanske ska ta ett test..eftersom den tog slut så snabbt också....

Så...Vickelina och ni andra hade ni mens även om ni plussade och vilka mer hade INGA symtom alls innan plusset?

Hej hopp!

• Skogsflickan

På mig:

mensvärk/molvärk precis som mensen som skulle komma

spända bröst som innan BIM

PMS

Finnar som innan BIM

svullen överallt och samla vätska som innan BIM

Visade sig till min förvåning att jag var gravid

• Skogsflickan

Illamåendet på mig kom inte förrän v.8 ungefär. Men annars kändes det precis som innan mensen..

• Lillsnörpa

För mig var det total avsaknad av den vanliga PMSen med illamående, ömma bröst, lättirriterad, mensvärk osv. Kände zip n zero båda gångerna jag blivit gravid. Så jag har varit rätt säker innan jag testat eftersom det varit stor skillnad mot vanlig cykel.

• My first angel

mamma till 2 flickor, när jag läser symptomen som du beskriver, så stämmer det väldigt bra in på mig. Det ända jag inte har är halsbränna. Hoppas att vi båda plussar snart. När ska du testa? Kram

• Maje

När jag blev gravid med min son så var det bara så att ca sex dagar efter han blivit till så visste jag bara.
    Det började spänna i magen, jag fick en sådan enorm aptit. Dock uteblev de vanliga PMS symptomen. Jag testade samma morgon som det var BIM och det var positivt. men de riktiga symptomen kom efter utebliven mens, men då gick det fort, ömma bröst, illamående, trötthet osv.

• Miililoo

Verkar som de flesta har mindre symtom då dom ÄR gravida än då när dom bara har pms besvär och tror dom är gravida

• Gräddis
    Miililoo skrev 2009-09-03 12:16:39 följande:
    Verkar som de flesta har mindre symtom då dom ÄR gravida än då när dom bara har pms besvär och tror dom är gravida
    Det ar tydligen valdigt otroligt att man ska kanna symptom sa tidigt som fore BIM. De symptom folk har kant och sedan plussat ar antagligen inbillningssymptom eller beror pa nagot annat. Men det ar anda spannande att leta symptom, man kan ju inte lata bli
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?