mamma till 2 flickor skrev 2009-09-03 12:34:46 följande:
My first angel skrev 2009-09-03 11:04:10 följande:
Hej svejs.Jag tänkte testa i morgon bitti :)Är dock inställd på negativt, så kanske man inte blir så besviken.Jag äter antibiotika mot UVI också, så jag vill få svar så fort som möjligt om jag är gravid, för tabletterna är ganska starka.Jag tycker det är konstigt att man kan ha så mkt symtom, det är vä det som gör att man funderar på om man inte är skengravid.Jag menar, man kan ju inte ha alla symtom, ha ha :)Nu spökar brösten iaf. De har blivit större, lite lite ömmare.Det sticker till i bland på vänster sida av nedre magen, sen den vanliga molvärken då.Gaaaah, blir knäpp snart Kanske väntar tills lördagen också med testa.....Moooohaha ahaahaaa......va roligt jag var Inte kan jag hålla mig inte.Kommer inte mensen får manväl fortsätta testa, jag börjar ju bli fundersam på om jag hade BIM i helgen, eller om den hopat över en vecka och återgår till cyekln jag hade innan spiralen...fast vad vet jag.Dessa flytningar är skumma, lite brunt när man torkar sig efter toabesök.Hm...brukar inte ha så när jag ska få mens, då bara kommer den.Kissar gör jag ofta, inte på natten, men på dagarna...och inte dricker jag mkt heller, för jag är jättedålig (tyvärr) på att dricka...så var kommer vätskan ifrån?Bla bla...måste till jobbet nu, ska jobba kväll :)När ska du testa?Kramis.
Ska hålla tummarna för dig
Mina symtom har varigt idag iaf trötthet (Satt upp och somnade), yrsel samt ont i ryggslutet.
Har även haft smtt illamåenende från och till samt en mini liten blodprick (nidis) förut lite efter ÄL