• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Lääääängtar

Nån mer än jag som har blivit supergasig?
    Vad gör man???

• Pie de limon

Trött (men det kan bero på annat), spända bröst (kan lika gärna vara PMS), gasig i magen (åt mängder m grönsaker till lunch).. Ha, ha få se om det är en skengraviditet..

Isåfall ska jag testa ÄL-stickor nästa cykel...

Hur tidigt kan spända brösten komma egentligen? (Räknar på mina odds).

• Miililoo

alltså jag tog ju ett test innan idag som visar mius men alltså man ser ett lodsträck också fast mycket svagt...hur tolkar man det?

• Aiwendil
    Miililoo skrev 2009-09-07 18:16:40 följande:
    alltså jag tog ju ett test innan idag som visar mius men alltså man ser ett lodsträck också fast mycket svagt...hur tolkar man det?
    Då e det ju ett plus.... ta ett kort och lägg i galleriet '
    Isaks lillebror Tim har anlänt den 15e augusti 2009
  • fancyface flisan
    Miililoo skrev 2009-09-07 18:16:40 följande:
    att du möjligtvis är gravid men att du kanske är låghormonare.. vänta en dag till lr så o gör ngt nytt test dom säger att var tredje dag så dubblas hcg:t..
    Lycka till
  • Miililoo
    Aiwendil skrev 2009-09-07 18:19:08 följande:
    Då e det ju ett plus.... ta ett kort och lägg i galleriet '
    fancyface flisan skrev 2009-09-07 18:23:37 följande:
    att du möjligtvis är gravid men att du kanske är låghormonare.. vänta en dag till lr så o gör ngt nytt test dom säger att var tredje dag så dubblas hcg:t.. Lycka till
    Men det kan ju lika väl vara spökstreck.. Vet ej vad clearblues test visar som spökstreck? Det är mycket svagt

Ska man testa igen om några dagar? Och isåfall hur många dagar bör jag vänta?
  • Aiwendil
    Miililoo skrev 2009-09-07 18:25:26 följande:
    fancyface flisan skrev 2009-09-07 18:23:37 följande: Men det kan ju lika väl vara spökstreck.. Vet ej vad clearblues test visar som spökstreck? Det är mycket svagtSka man testa igen om några dagar? Och isåfall hur många dagar bör jag vänta?
    Vänta till på onsdag eller torsdag...
  • Miililoo
    Aiwendil skrev 2009-09-07 18:28:17 följande:
    Vänta till på onsdag eller torsdag...
    Ska jag ta på morgonen då med morgonurinen då pga min mens varigt orgelbunden?
  • 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-07 18:29:26 följande:
    Morgon urin är bäst då man inte har kissat på natten så det finns gott om hormoner lagrat i det.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Aiwendil
    Miililoo skrev 2009-09-07 18:29:26 följande:
    Det ska ju inte spela någon roll... vänta 4 timmar bara
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?