• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Pie de limon

Tycker inte att det är ett spökstreck, det ÄR ju ett streck i varje ruta!!!

KUL, när var BIM?

Tror inte att det blir något för min del den här månaden, har nåogn slags känsla av att jag inbillar mig symtom=skengravid....

• Miililoo

Pie de limon skrev 2009-09-07 21:24:21 följande:

Tycker inte att det är ett spökstreck, det ÄR ju ett streck i varje ruta!!!KUL, när var BIM?Tror inte att det blir något för min del den här månaden, har nåogn slags känsla av att jag inbillar mig symtom=skengravid....
    jag vet ju ej men från o med idag bim och frammåt..oregelbunden mens.
  • Sötnosen

Bara några timmar kvar till BIM... Aldrig har det varit så lång tid.....

Jag har skumma känningar i kroppen.. men inte som det brukar kännas innan mensen

• Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-07 21:29:15 följande:
    Bara några timmar kvar till BIM... Aldrig har det varit så lång tid.....Jag har skumma känningar i kroppen.. men inte som det brukar kännas innan mensen
    Nästan så man blir lite nervös för din skull:P
  • Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 22:19:57 följande:
    Nästan så man blir lite nervös för din skull:P
    Vad söt du är... :D

Håller tummarna för dig också.. men du har juh några dagar kvar.... kommer nog sitta på FL hela dagen imorgon...
  • Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-07 22:23:28 följande:
    Vad söt du är... :D Håller tummarna för dig också.. men du har juh några dagar kvar.... kommer nog sitta på FL hela dagen imorgon...
    Äsch då:P

Usch ja, det känns verkligen som en evighet, kommer nog kännas värre på söndag när jag köper testet och ska ha det i lådan hela natten *lol*
    Samma här, haha, beroende som man är:S
  • Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 22:26:41 följande:
    Äsch då:P Usch ja, det känns verkligen som en evighet, kommer nog kännas värre på söndag när jag köper testet och ska ha det i lådan hela natten *lol* Samma här, haha, beroende som man är:S
    Fan.. jag var riktigt sugen på varmkorv, så min karl gjorde i ordning.. Men så tog jag en tugga o då vände det... o nu mår jag riktigt illa....
  • Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-07 22:31:10 följande:
    Fan.. jag var riktigt sugen på varmkorv, så min karl gjorde i ordning.. Men så tog jag en tugga o då vände det... o nu mår jag riktigt illa....
    Usch, vad jobbigt:/
    Kan du äta nånting alls:S?
  • Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 22:32:45 följande:
    Usch, vad jobbigt:/ Kan du äta nånting alls:S?
    Både ja o nej... Jag måste äta det jag vill ha för stunden.. Går det ett tag så får jag inte ner det.. utan mår illa....

Kokta ärtor är något jag kan äta 24/7
  • Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-07 22:34:09 följande:
    Både ja o nej... Jag måste äta det jag vill ha för stunden.. Går det ett tag så får jag inte ner det.. utan mår illa.... Kokta ärtor är något jag kan äta 24/7
    Haha, okej:P
    Jag känner mig bara hungrig hela tiden och kan äta vad som hellst, men just nu står det plommon i kylsen som det har blivit nån konstigt stark lukt av så jag kan inte öppna kylskåpet längre:'(
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?