• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Sötnosen

Ajdå... Inte kul alls.. Jag är känslig som fan mot lukter.. klarar knappt av att röka för att det luktar fan...

• loveyouso

hej hoppas nån här inne kan hjälpa mig..

hade senaste mensen den 9/8 tom 14/8. kände mig jätte konstig i magen och kroppen den 28/8, en kompis till mig sa att de kunde vara ÄL jag kände av, vilket jag aldrig gjort förut :S
    och har mått jätte illa till o från hela förra veckan o helgen, ont i nedre delen av ryggen, humörsvängningar, kissnödig ofta, svullen mage (söt liten kula) har ganska platt mage annars, och ömma bröst o bröstvårtor senaste 2 dagarna, fick bruna flytningar i dag men ingen "riktig mens" beräknad mens idag 7/9- 8/9 (osäker)
    gjorde ett test tidare i dag men visa negativt.. kan de vara så att jag är sken gravid lr ???

P.S. har inte ätit p-piller sen feb -08

• Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-07 22:36:32 följande:
    Ajdå... Inte kul alls.. Jag är känslig som fan mot lukter.. klarar knappt av att röka för att det luktar fan...
    Bra!
  • Lääääängtar

aha, då kanske det är över nu då, var på toa så kom det typ en gensomskinlig klump på pappret med lite brunt i så mensen är nog på g:/

• Sötnosen

Ingen mens i sikte just nu...

Håller tummarna...

BIM idag...

• denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-08 08:56:02 följande:
    Ingen mens i sikte just nu... Håller tummarna... BIM idag...
    håller tummar och tår för dig!
  • Sötnosen
    denimbee skrev 2009-09-08 08:57:17 följande:
    håller tummar och tår för dig!
    Tack så mycket..

Idag har jag ont i magen.. kan juh vara så att den är på g ändå.. :S
  • denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-08 09:15:58 följande:
    Tack så mycket.. Idag har jag ont i magen.. kan juh vara så att den är på g ändå.. :S
    ja det är klart det kan vara på väg, men du kan ju vara på väg att plussa också!
  • Sötnosen

Håller tummarna på att jag ör på g att plussa..

• Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-08 08:56:02 följande:
    Ingen mens i sikte just nu... Håller tummarna... BIM idag...
    YAY:D
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?