• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Miililoo

Bebbe Boo skrev 2009-09-07 14:04:01 följande:

lycka till =)
    Tack det lär behövas. Kommer skriva här inne ICKE GRAVID säkert till 99%
  • Bebbe Boo

isf är det bara på`t igen...ge inte upp hoppet bara

• Miililoo

Bebbe Boo skrev 2009-09-07 14:12:47 följande:

isf är det bara på`t igen...ge inte upp hoppet bara
    Jo då är hoppet ute för mig iaf för min man vill absolut inte ha fler barn (Övertalad av sina föräldrar) men vi har haft oskyddat innan så isåfall tar han ju detta OM det är nått...
  • 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-07 14:21:58 följande:
    Bebbe Boo skrev 2009-09-07 14:12:47 följande: Jo då är hoppet ute för mig iaf för min man vill absolut inte ha fler barn (Övertalad av sina föräldrar) men vi har haft oskyddat innan så isåfall tar han ju detta OM det är nått...
    Då är vi 2 i samma sits, min man vill inte ha fler barn han blev jätte sur när jag berättade att jag ev. var gravid.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 14:29:04 följande:
    Då är vi 2 i samma sits, min man vill inte ha fler barn han blev jätte sur när jag berättade att jag ev. var gravid.
    Samma här. Min man sa idag på lunchen "JAg hoppas verkligen du inte är gravid"
    Det skar så djupt i hjärtat på mig så jag höll på att börja gråta.

Men endå "skönt" att vi är i samma båt.

Många tycker jag är boven som kommer behålla barnet OM jag är gravid men min man va ju med i sängen då det blev till isåfall.
  • 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-07 14:34:33 följande:
    Samma här. Min man sa idag på lunchen "JAg hoppas verkligen du inte är gravid" Det skar så djupt i hjärtat på mig så jag höll på att börja gråta. Men endå "skönt" att vi är i samma båt. Många tycker jag är boven som kommer behålla barnet OM jag är gravid men min man va ju med i sängen då det blev till isåfall.
    Min man vet att jag aldrig skulle göra en abort. Doppar han den utan regnrock får han stå sitt kast. Jag vill ha en till men jag skulle aldrig lura honom och säga att det är säkert när det inte är det.
    Möjligen att jag låter bli att säga något om han inte frågar, nu kom min ÄL 3 dagar tidigare än beräknat så det som jag trodde var säkert var det inte just denna månad när jag inte ville bli gravid då jag har ett majbarn redan.
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 14:37:01 följande:
    Min man vet att jag aldrig skulle göra en abort. Doppar han den utan regnrock får han stå sitt kast. Jag vill ha en till men jag skulle aldrig lura honom och säga att det är säkert när det inte är det. Möjligen att jag låter bli att säga något om han inte frågar, nu kom min ÄL 3 dagar tidigare än beräknat så det som jag trodde var säkert var det inte just denna månad när jag inte ville bli gravid då jag har ett majbarn redan.
    Håller med att dom är vuxna och borde veta hur ett barn blir till och skyddar man sig inte får man ta sitt ansvar.
    När ska du testa?
  • 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-07 14:39:40 följande:
    Håller med att dom är vuxna och borde veta hur ett barn blir till och skyddar man sig inte får man ta sitt ansvar. När ska du testa?
    Torsdag eller fredag. Fast jag testar varje dag synd att låta alla tester ligga och skräpa
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 14:41:40 följande:
    Torsdag eller fredag. Fast jag testar varje dag synd att låta alla tester ligga och skräpa
    Haha du e roligt du hihi...Precis som jag var innan.
    Vad har testen visats hitills?
  • 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-07 14:43:13 följande:
    Haha du e roligt du hihi...Precis som jag var innan. Vad har testen visats hitills?
    De visar negativt. Men i morgon blir det nog inget testande jobbar i natt och sover sedan hela dagen så ska jag testa på em så väntar jag nog till torsdag. Hoppas på ett svar innan helgen då jag ska till Gbg då.
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?