• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Sassa A

Har en liten fråga ! Nu är det säkert alldeles föööör tidigt för att känna av något grav-symtom..
    Hade troligvis ÄL i torsdag..
    Idag har jag kännt lite spänningar i magen.. känns som jag spänner mig i nedre magmusklerna hela tiden fast ja inte gör det :) Kanske bara är känningar av ÄL fortfarande..
    Sedan en sak till.. Ni pratar om molande värk i magen.. vad menas med det? Samma som mensvärk eller ??

• knitwit

Har bim på tisdag... ömma bröstvårtor men inget annat. Hoppas hoppas....

• Lääääängtar

Pie de limon skrev 2009-09-06 18:57:10 följande:

Läängtar:ska du testa nu på mån alltså imorgon?
    Nej nästa måndag blir det, då är jag 2 veckor efter ÄL
  • Miililoo

Godmorgon hur går det för er?

Jag har BIM idag ,och ingen mens i sikte

• Malla85
    Sassa A skrev 2009-09-06 19:35:50 följande:
    Har en liten fråga ! Nu är det säkert alldeles föööör tidigt för att känna av något grav-symtom.. Hade troligvis ÄL i torsdag.. Idag har jag kännt lite spänningar i magen.. känns som jag spänner mig i nedre magmusklerna hela tiden fast ja inte gör det :) Kanske bara är känningar av ÄL fortfarande..Sedan en sak till.. Ni pratar om molande värk i magen.. vad menas med det? Samma som mensvärk eller ??
    Jag har BIM runt den 21sep och det sjuka var att jag vaknade inatt av att jag hade ont "runt äggstocksomr". Gick ner för trappan för att kissa då jag trodde att jag hade spänt mig av att ligga och hålla mig(kissnödig). När jag sen ska gå uppför trappan igen så blir jag yr, kallsvettig,kräkfärdig och håller på att svimma.... jag får sitta i trappan flera minuter innan jag kan resa mig igen.
    Nu går man in här och söker på tidiga tecken på grav. och hittar på dessa symptom. Känns även för mig väldigt tidigt men....
  • denimbee
    Sassa A skrev 2009-09-06 19:35:50 följande:
    Har en liten fråga ! Nu är det säkert alldeles föööör tidigt för att känna av något grav-symtom.. Hade troligvis ÄL i torsdag.. Idag har jag kännt lite spänningar i magen.. känns som jag spänner mig i nedre magmusklerna hela tiden fast ja inte gör det :) Kanske bara är känningar av ÄL fortfarande..Sedan en sak till.. Ni pratar om molande värk i magen.. vad menas med det? Samma som mensvärk eller ??
    jag tycker att molvärken som jag hade var mer intensiv och var mer som krampvärk, när jag har mensvärk så är den mer mild och spänner...när jag hade som värst värk så var det som ett bälte runt hela kroppen, från magen till ryggen.-... jag hade svårt att spänna magen också...var på gymmet och de vanliga maskinerna där man spänner magen gick inte att utföra
  • Lääääängtar

vaknade idag och kände mig totalt ogravid:/

• Ad Infinitum I det oändliga
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 10:24:57 följande:
    vaknade idag och kände mig totalt ogravid:/
    Ta det lugnt!
    Kan ju gå upp o ner.
    Själv kände ja mej inte gravid över huvudtaget då jag väntade sonen de första 3 månaderna typ!
    Håller tummarna för dej!
  • Lääääängtar

Ad Infinitum I det oändliga skrev 2009-09-07 11:42:01 följande:

Ta det lugnt!Kan ju gå upp o ner. Själv kände ja mej inte gravid över huvudtaget då jag väntade sonen de första 3 månaderna typ!Håller tummarna för dej!
    Men det känns läskigt när man går från att det känns ordentligt till inget alls;/
    Men nu har milvärken börjat och illamåendet, *puuh* haha
  • Bebbe Boo

Jag vill också känna symtom =)

Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?