• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Lääääängtar

Mina obehagliga symtom får mer än gärna försvinna när jag är säker på att det växer där inne^^

• Miililoo
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 12:12:50 följande:
    Mina obehagliga symtom får mer än gärna försvinna när jag är säker på att det växer där inne^^
    vilka är obehagliga?
  • Lääääängtar
    Miililoo skrev 2009-09-07 12:14:34 följande:
    vilka är obehagliga?
    Plöstigt illamående, halsbrännan, stickingarna i magen och brösten
  • Bebbe Boo

Var ganska säker på att jag hade symtom hela helgen med illamående osch allt var det nu är men sen igår så bara försvann det :/ tappade hoppet för denna månad. men men på`t igen bara=)

• Miililoo

Bebbe Boo skrev 2009-09-07 12:16:45 följande:

Var ganska säker på att jag hade symtom hela helgen med illamående osch allt var det nu är men sen igår så bara försvann det :/ tappade hoppet för denna månad. men men på`t igen bara=)
    ge inte upp förrens mensen dykt upp.
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 12:16:42 följande:
    Plöstigt illamående, halsbrännan, stickingarna i magen och brösten
    Okej jag tycker yrslen är värst samt den akuta illamåendet som komme rbland folk där ingen toa finns på långa vägar
  • Bebbe Boo

Nej jag ska försöka men vill inte hoppas för mycket heller, har blivit besviken 8 gånger och vill inte bli det igen...fördelen eller hur man nu ser det är att jag inte har känt någon som helst symtom förut=)

• Miililoo

Bebbe Boo skrev 2009-09-07 12:20:35 följande:

Nej jag ska försöka men vill inte hoppas för mycket heller, har blivit besviken 8 gånger och vill inte bli det igen...fördelen eller hur man nu ser det är att jag inte har känt någon som helst symtom förut=)
    Ska du ta test nu?
  • Bebbe Boo

nje 1,5 vecka kvar till mensen ska komma, är nog lite tidigt än?

• Miililoo

Bebbe Boo skrev 2009-09-07 12:28:29 följande:

nje 1,5 vecka kvar till mensen ska komma, är nog lite tidigt än?
    Ja men den tiden går fort...not.
    Vet bara hur söligt jag tycker tiden går tills man kan få testa.
  • Bebbe Boo

Ja inte går det fort direkt, känns som en evighet:/ men man har ju inte direkt nå annat val så det e bara till att hålla ut=)

Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?