• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 14:46:20 följande:
    De visar negativt. Men i morgon blir det nog inget testande jobbar i natt och sover sedan hela dagen så ska jag testa på em så väntar jag nog till torsdag. Hoppas på ett svar innan helgen då jag ska till Gbg då.
    När har/hade du bim? Du kanske redan sagt det men mitt närminne är som en guldfisk
  • 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-07 14:48:47 följande:
    När har/hade du bim? Du kanske redan sagt det men mitt närminne är som en guldfisk
    Någonstans mellan 10-12. den 12:e enl. mensen men den 10 enl. ÄL. När har du BIM
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 15:16:58 följande:
    Någonstans mellan 10-12. den 12:e enl. mensen men den 10 enl. ÄL. När har du BIM
    Har ju BIM idag tror jag
  • 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-07 15:17:46 följande:
    Har ju BIM idag tror jag
    Och ingen tant röd än? Det verkar ju lovande
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 15:24:54 följande:
    Och ingen tant röd än? Det verkar ju lovande
    Nix ingen tant röd. Mannen kommer strax hem med test. Hoppas jag vinner glädjen över ett plus och inte han med sin glädje över ett minus
  • Miililoo

Ett jävla fett mius...
    Fy fan säjer jag...
    Borde vara lag förbjuden för kroppen att ge falska signaler
    Nu mår jag fan piss i grytan

• 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-07 16:26:39 följande:
    Ett jävla fett mius... Fy fan säjer jag... Borde vara lag förbjuden för kroppen att ge falska signaler Nu mår jag fan piss i grytan
    Ge inte upp än, det är möjligt att du testar positivt om ngr dagar.
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 16:28:37 följande:
    Ge inte upp än, det är möjligt att du testar positivt om ngr dagar.
    Men då borde det väl visa plus nu med clearblue?
    Trode inte man kunde inbilla vissa symtom.
    Så jävla less
  • Lisen08

Hur många här börjar testa sig innan BIM?

Jag har BIM den 11e och vet inte om jag kan hålla mig fram tills dess. Jag får liksom hellre ett minus på stickan än får reda på att det inte blev något genom att få mens...

Har nog också inbillningningssymptom... är supersugen på godis, ville plötsligt ha peppar på maten innan jag ens smakat (har aldrig hänt förut) fick bara ett sug liksom, är smått illamående och fasligt trött, men det kan bero på att jag håller på att sluta med en medicin...så vi får se

Hade dessutom ÄL samtidigt som jag hade maginmfluensa, så kroppen var väl inte i topptrim när vi skulle till direkt.

• telma64
    Lisen08 skrev 2009-09-07 16:34:54 följande:
    Hur många här börjar testa sig innan BIM? Jag har BIM den 11e och vet inte om jag kan hålla mig fram tills dess. Jag får liksom hellre ett minus på stickan än får reda på att det inte blev något genom att få mens...Har nog också inbillningningssymptom... är supersugen på godis, ville plötsligt ha peppar på maten innan jag ens smakat (har aldrig hänt förut) fick bara ett sug liksom, är smått illamående och fasligt trött, men det kan bero på att jag håller på att sluta med en medicin...så vi får se Hade dessutom ÄL samtidigt som jag hade maginmfluensa, så kroppen var väl inte i topptrim när vi skulle till direkt.
    jag testade minus i lördags, har BIM i dag, är sjukt sugen på salt och är törstig, kissar mycket, har ont i ljumsakarna, illamående ont i ryggslutet.. ja kan vara skengravid, det återstår att se om ett par dagar om tant rödkommer eller det blir ett plus på stickan. brösten är lite svullna och sen har jag inga finnar som jag brukar ha innan mens
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?