• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Miililoo

pyuffar igen...Någon kan väl skriva tex hur ni kände

• Tözen

Jag frös o hade ont i brösten och bröstvårtorna. Började ca en vecka innan BIM.
    Vet inte om det är de vanligaste men så var det för mig iaf.

• Breeze w

jag mådde små illa sen vart det ömma bröst.. började en vecka innan BIM

• mamma till 2 flickor

Är ju så individuellt att säga vilka grav.symtom som är vanligast innan BIM.
    Men vanligtvis är det väl illamående, trötthet, kissnödig, molvärk och ömma bröst vad jag vet.

Har 2 flickor, och med första så hade jag inga känningar förutom lite molvärk, men inget mer än att jag trodde jag skulle få mens när som helst.

Med andra så blev jag illamående, men det var precis vid BIM.
    Mådde annars hur bra som helst :)

Nu snickrar jag (vi) på 3:an och hitentills är jag illamående, kissar väldigt ofta, molvärk, skiftande humör, yrslig, några finnar, lite bruna flytningar när jag torkar mig, huvudvärk och otroligt trött hela tiden.
    Känner mig även uppblåst i magen, samt har halsbränna.
    ALLT man kan ha helt enkelt
    Skengravid

Tog ut min spiral för en månad sen knappt, och har väl inte kommit underfund med hur lång menscykel jag har utan spiralen.

Jag trodde jag skulle ha mens i helgen som var, men jag är osäker...min menscykel kanske återgått som innan spiralen och en 28 dagars cykel ist för 22-23 som nu.
    Då hade jag ÄL knappt 1 vecka senare, och får därmed också min mens senare.
    Testade i morse med ett billighetstest, men negativt.

Men jag vet ju inte som sagt när jag ska ha min mens.
    Antingen var det i helgen, eller kommande helg, eller så är allting helt åt skogen

Ska vänta nu tills helgen med att testa...får se om jag kan hålla mig

• Miililoo

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-02 16:29:15 följande:

Är ju så individuellt att säga vilka grav.symtom som är vanligast innan BIM.Men vanligtvis är det väl illamående, trötthet, kissnödig, molvärk och ömma bröst vad jag vet.Har 2 flickor, och med första så hade jag inga känningar förutom lite molvärk, men inget mer än att jag trodde jag skulle få mens när som helst.Med andra så blev jag illamående, men det var precis vid BIM.Mådde annars hur bra som helst :)Nu snickrar jag (vi) på 3:an och hitentills är jag illamående, kissar väldigt ofta, molvärk, skiftande humör, yrslig, några finnar, lite bruna flytningar när jag torkar mig, huvudvärk och otroligt trött hela tiden.Känner mig även uppblåst i magen, samt har halsbränna.ALLT man kan ha helt enkelt Skengravid Tog ut min spiral för en månad sen knappt, och har väl inte kommit underfund med hur lång menscykel jag har utan spiralen.Jag trodde jag skulle ha mens i helgen som var, men jag är osäker...min menscykel kanske återgått som innan spiralen och en 28 dagars cykel ist för 22-23 som nu.Då hade jag ÄL knappt 1 vecka senare, och får därmed också min mens senare.Testade i morse med ett billighetstest, men negativt.Men jag vet ju inte som sagt när jag ska ha min mens.Antingen var det i helgen, eller kommande helg, eller så är allting helt åt skogen Ska vänta nu tills helgen med att testa...får se om jag kan hålla mig
    håller alla tummar till dig
  • Safireee

Jag var skengravid i fyra månader innan jag äntligen blev gravid förra gången och då mådde jag ovanligt bra innan bim. Enligt min dagbok hade jag följande symptom: jätteont i brösten, ovanligt frusen och kraftiga hugg i livmoderstrakten några gånger om dagen (kändes som att någon körde in en kniv och vred om). Det gjorde även ont i ligamenten vid magen när jag t ex reste mig upp. Men jag misstänkte aldrig graviditet faktiskt. Så kan det gå!

• Vickelina85

Jag hade inga symptom alls vilket gjorde att jag misstänkte att jag var gravid. Jag får alltid extremt ont i brösten och världens mensvärk och till BIM nu kände jag ingenting. Eftersom jag alltid har haft mina tecken på inkommande mens så blev jag fundersam eftersom dom inte kom denna månad. Så jag testade på BIM -4 och resultatet visade bara efter ett par sekunder ett klart +.

Så ibland kan symptomen vara att man just inte känner nånting :)

Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?