• Vickelina85

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

Jag hade inga symptom alls vilket gjorde att jag misstänkte att jag var gravid. Jag får alltid extremt ont i brösten och världens mensvärk och till BIM nu kände jag ingenting. Eftersom jag alltid har haft mina tecken på inkommande mens så blev jag fundersam eftersom dom inte kom denna månad. Så jag testade på BIM -4 och resultatet visade bara efter ett par sekunder ett klart +.

Så ibland kan symptomen vara att man just inte känner nånting :)

• Vickelina85

Nej, jag fick ingen mens denna månad. Känner fortfarade inte av nånting och min sista mens hade jag 28 juli vilket innebär att jag borde vara i v.5 enligt fl uträkning. Jag har ett barn sen tidigare och även med henne kände jag inte nånting när jag var gravid. Kom inte på förräns v.7 att jag var gravid (mensen hade uteblivit men jag hade väldigt konstig mens då) så på så sätt så känner jag igen tecknen nu.

Jag tror att många inbillar sig symptom av viljan att vara gravida. Jag har själv gjort det de senaste 3 månaderna men varje gång så har det varit PMS symptom då mensen har kommit precis efter jag tagit grav.test.

Denna månad tänkte jag inte så mycket på det hela och blev snopen då det inte började värka i brösten ca 1 vecka innan BIM och det var nog det som gjorde att jag började ana att jag var gravid.Känner fortfarande ingenting förutom att jag är trött men det är nog en komb. av att jag börjat jobba igen efter semestern och graviditeten.

Har inte riktigt fattat det ännu att jag är gravid men jag får väl se i maj om det ploppar ut en bebis eller inte. Förhoppningsvis fattar jag det innan :)

Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?