• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-08 12:04:05 följande:
    YAY:D
    Fortfarande ingen mens :D
  • denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-08 15:12:54 följande:
    Fortfarande ingen mens :D
    har du testat?
  • Sassa A

Hmm idag känns inte mycket alls ! Varken i ryggen eller magen! Konstigt, kände mig lite öm i magen i morse, men senare under dagen så va det som bortblåst.. Känner ingenting nu..

• Sötnosen
    denimbee skrev 2009-09-08 16:22:04 följande:
    har du testat?
    Nej jag har juh inte det.. väntar o ser.. Fast jag har bra ont i ryggslutet idag.. plus att det känns som små stickningar i magen..

brukar aldrig ha det när jag ska ha mensen....
  • denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-08 16:40:50 följande:
    Nej jag har juh inte det.. väntar o ser.. Fast jag har bra ont i ryggslutet idag.. plus att det känns som små stickningar i magen..brukar aldrig ha det när jag ska ha mensen....
    spännande,,,, hoppas att mensen uteblir! Ingen brådska med testandet! Det är en bra inställning, jag skall inte testa innan BIM denna månad...
  • Sötnosen
    denimbee skrev 2009-09-08 16:44:13 följande:
    spännande,,,, hoppas att mensen uteblir! Ingen brådska med testandet! Det är en bra inställning, jag skall inte testa innan BIM denna månad...
    JA det hoppas jag med.. o min karl också.. Han är helt nipprig :P haha...
  • Sötnosen

Jag mår inte alls bra på kvällarna.. Nyligen kräkts.... Fortfarande inte en skymt av mensen...

• Lääääängtar

jag vill också kräkas:(
    jag mår bara konstigt illa på kvällen

• Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-08 22:44:15 följande:
    jag vill också kräkas:( jag mår bara konstigt illa på kvällen
    Nej fan.. det är inte kul... :S Men jag förstår dig...

Jag fick mig ett gott skratt nyss.. Min karl sa: Fan älskling, du har blivit tjockare..
    När jag var 16 var jag gravid o då kunde jag inte knäppa mina byxor i vecka 5... O nu är det samma...
  • Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-08 22:46:53 följande:
    Nej fan.. det är inte kul... :S Men jag förstår dig...Jag fick mig ett gott skratt nyss.. Min karl sa: Fan älskling, du har blivit tjockare..När jag var 16 var jag gravid o då kunde jag inte knäppa mina byxor i vecka 5... O nu är det samma...
    Haha, jag är faktiskt livrädd för att kräkas, men nu vill jag, *lol*
    Haha, vilken tarvel^^
    Så säger man ju inte
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?