• denimbee

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

Sassa A skrev 2009-09-06 19:35:50 följande:
    Har en liten fråga ! Nu är det säkert alldeles föööör tidigt för att känna av något grav-symtom.. Hade troligvis ÄL i torsdag.. Idag har jag kännt lite spänningar i magen.. känns som jag spänner mig i nedre magmusklerna hela tiden fast ja inte gör det :) Kanske bara är känningar av ÄL fortfarande..Sedan en sak till.. Ni pratar om molande värk i magen.. vad menas med det? Samma som mensvärk eller ??
    jag tycker att molvärken som jag hade var mer intensiv och var mer som krampvärk, när jag har mensvärk så är den mer mild och spänner...när jag hade som värst värk så var det som ett bälte runt hela kroppen, från magen till ryggen.-... jag hade svårt att spänna magen också...var på gymmet och de vanliga maskinerna där man spänner magen gick inte att utföra
  • denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-08 08:56:02 följande:
    Ingen mens i sikte just nu... Håller tummarna... BIM idag...
    håller tummar och tår för dig!
  • denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-08 09:15:58 följande:
    Tack så mycket.. Idag har jag ont i magen.. kan juh vara så att den är på g ändå.. :S
    ja det är klart det kan vara på väg, men du kan ju vara på väg att plussa också!
  • denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-08 15:12:54 följande:
    Fortfarande ingen mens :D
    har du testat?
  • denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-08 16:40:50 följande:
    Nej jag har juh inte det.. väntar o ser.. Fast jag har bra ont i ryggslutet idag.. plus att det känns som små stickningar i magen..brukar aldrig ha det när jag ska ha mensen....
    spännande,,,, hoppas att mensen uteblir! Ingen brådska med testandet! Det är en bra inställning, jag skall inte testa innan BIM denna månad...
  • denimbee

jag var och lämnade bold idag, är det någon som vet om det var dumt? Eller kan man lämna blod fast man försöker plussa? jag menar det är ju bara en påse, och nu kommer jag ju inte lämna på länge...(3 månader)

• denimbee
    Lääääängtar skrev 2009-09-10 16:01:56 följande:
    nu har jag mina test:D
    testa testa testa...hi hi...
  • denimbee
    Sötnosen skrev 2009-09-10 18:58:22 följande:
    Det tycker jag med att hon ska göra..
    ja verkligen....

börjar nästan fundera på att bli försäljare av tester..man skulle ju kunna bli miljonär hehe...
  • denimbee

liten fråga till alla...hur pass bra är era killar på att prata/diskutera...kan ni sitta i flera timmar och prata med honom, eller brukar han tröttna när ni börjar älta saker???

• denimbee
    Tina09 skrev 2009-09-10 22:32:17 följande:
    När det är ngt jag tycker är oerhört viktigt för att våra liv ska funka så ger jag mig inte, utan säger till honom att vill du ha en glad o nöjd fru så får du lyssna o prata med mig, det kan ju givetvis gå en stund men jag ger mig inte. Alla grabbar vill nog ha en glad tjej.....:)) Det brukar funka, kommunikation är A&O...
    ja, kommunikation är så viktigt...jag måste arbeta på det helt enkelt....han får helt enkelt ge sig...han har mycket på jobbet nu(eget företag) och har inte haft någon semester så han är lite utarbetad....men vårt förhållande är så mycket viktigare, så skall se till att lära honom att börja prata....
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?