• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

?????

• Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
  • 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-09 19:40:41 följande:
    Grattis till plus Jag inväntar mensen för att få komma igång igen men den kommer ej
    Testa igen, ägget kanske fastnade senare än väntat då tar det längre tid innan plusset kommer.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-09 19:41:30 följande:
    Testa igen, ägget kanske fastnade senare än väntat då tar det längre tid innan plusset kommer.
    Nej jag tror inte det. Har inga grav symtom heller. Va helt enkelt bara skenis eller pms besvär..Bara vänta o se när mensen kommer
  • 2små2stora
    Miililoo skrev 2009-09-09 19:40:41 följande:
    Grattis till plus Jag inväntar mensen för att få komma igång igen men den kommer ej
    Tack
    Miililoo skrev 2009-09-09 19:44:29 följande:
    Nej jag tror inte det. Har inga grav symtom heller. Va helt enkelt bara skenis eller pms besvär..Bara vänta o se när mensen kommer
    OK, vad tråkigt.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-09 19:46:00 följande:
    Tack

OK, vad tråkigt.
    Ja trist när man väntar och inte får mensen så man kan börja på ny kula
  • mamma till 2 flickor
    Miililoo skrev 2009-09-09 19:46:42 följande:
    Ja trist när man väntar och inte får mensen så man kan börja på ny kula
    Hej Miililoo.
    Måste fråga....fick inte du + på ett gravtest nyss?
    Eller förväxlar jag dig med nån annan....ber om ursäkt om så är fallet, eller om det inte blev nåt mer.

Kramis.
  • Miililoo

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-09 20:00:47 följande:

Hej Miililoo. Måste fråga....fick inte du + på ett gravtest nyss?Eller förväxlar jag dig med nån annan....ber om ursäkt om så är fallet, eller om det inte blev nåt mer.Kramis.
    jo mend et va mycket svagt så det a ett sökstreck. de andra 2 efter va båda neg, vill mensen ska komma nu så man kan börja igen
  • mamma till 2 flickor
    Miililoo skrev 2009-09-09 20:05:54 följande:
    mamma till 2 flickor skrev 2009-09-09 20:00:47 följande:
    jo mend et va mycket svagt så det a ett sökstreck. de andra 2 efter va båda neg, vill mensen ska komma nu så man kan börja igen
    Aha, va tråkigt.
    Vem vill inte att mensen ska komma...har ingen jäkla f*ing aning om vart den tagit vägen, Sista mensen startade den 7:e augusti.

Har ingen koll på min cykel...trodde jag hade en 22 dagars cykel,
    men den verkar leva sitt eget liv.
    Hade ju en liten blödning 30 augusti, och sen dess har inget varit sig likt.
    Men jag ätit antibiotika för UVi och inte mått så bra, så who knows.

Har haft känningar i magen länge nu, och brösten spänner till & från.
    Men testen visar neg.
    Testade i måndags, och tänker vänta ett bra tag nu.

Vill att mensen ska komma så man kan börja om från början.
  • mamma till 2 flickor

Min blödning 30 aug kan ju ha varit en liten mens, och värken & spänningarna i brösten kan ju vara ÄL...men då jäklars ska jag ha haft ÄL i typ 10 dagar

• Miililoo

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-09 21:39:46 följande:

Aha, va tråkigt.Vem vill inte att mensen ska komma...har ingen jäkla f*ing aning om vart den tagit vägen, Sista mensen startade den 7:e augusti.Har ingen koll på min cykel...trodde jag hade en 22 dagars cykel, men den verkar leva sitt eget liv.Hade ju en liten blödning 30 augusti, och sen dess har inget varit sig likt.Men jag ätit antibiotika för UVi och inte mått så bra, så who knows.Har haft känningar i magen länge nu, och brösten spänner till & från.Men testen visar neg.Testade i måndags, och tänker vänta ett bra tag nu.Vill att mensen ska komma så man kan börja om från början.
    Samma här kände gravsymtom men som försvunit så det va nog bara skenis och pms besvär,men sen har jag ju känt mensvärkar jätte länge nu men mensne kommer ju inte.
    Kropen e f*n skum av sig!
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?