• Pie de limon

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

Spända bröst (vilket jag trodde var PMS som vanligt.
    Konstigt humör.
    Kände mig sjuk, blev frusen och knäsvag. Förstod senare att det var pga att jag inte ätit, detta fortsatte sedan...
    Dålig hy.
    En liten blödningsprick en vecka innan beräknad mens. Hmmm, konstigt , ska jag få mens redan? Var troligen en nidblödning.
    Ont i ryggen utan att ha mens.

Illamående endast vid ett tillfälle, det var före BIM men jag förstod inte att det var graviditeten.

Visste ej att jag var gravid då jag inte tyckte att vi gjort något barn men fick sedan förklaring till en hel del mystiska symtom.

• Pie de limon

puff.
    Hur snart fick ni spända bröst?
    Svårt att skilja fr vanlig PMS som ju också innebär spånda bröst, humörsvängningar mm.
    Tänker testa om ca 1v, då BIM.

• Pie de limon

OBS. Jag är citerad ovan av Miililoo men jag har inte skrivit det innehåll som är citerat som ett inlägg från 090903 21.44

• Pie de limon

Läängtar:

ska du testa nu på mån alltså imorgon?

• Pie de limon

Trött (men det kan bero på annat), spända bröst (kan lika gärna vara PMS), gasig i magen (åt mängder m grönsaker till lunch).. Ha, ha få se om det är en skengraviditet..

Isåfall ska jag testa ÄL-stickor nästa cykel...

Hur tidigt kan spända brösten komma egentligen? (Räknar på mina odds).

• Pie de limon

Tycker inte att det är ett spökstreck, det ÄR ju ett streck i varje ruta!!!

KUL, när var BIM?

Tror inte att det blir något för min del den här månaden, har nåogn slags känsla av att jag inbillar mig symtom=skengravid....

Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?