Tråden för oss äggdonatorer 10
Ikväll börjar jag med sprutorna så nu drar det verkligen igång igen! Äggplock i vecka 39 antagligen. Ska bli spännande att se hur mycket det blir den här tredje och sista gången jag donerar.
Mjölk: 4 veckors mens låter inget kul :(
Jag ringde SU igår för att höra hur det gått för mottagarna.
2 par har fått barn (från donation 1 och 2)
2 par har fått missfall (från donation 2 och 3)
2 par tog det sig inte för (från donation 1 och 3)
Av de som fick missfall o inte tog sig för har alla ägg i frysen men inga har försökt igen ännu. Lite synd, men 2 är ju inte så dåligt ändå.
Jag vet inte om detta i rätt forum men ett desperat försök att hitta en äggdonor så att jag kan förkorta min kötid med 14år. Vanlig om man vill ha ett svensk/europisk kötid är det ju 1-3 år beroende på sjukhuset men vi behöver en mörk(latinsk, mulatt, svart donator) och då e kötid 15år, så jag hinner fyller 45.
Vi tanker göra det utomlands tidigt 2010 (Riga, cyprus kanske finland) men all förbredelse här i stockholm.
Finns du eller känner u någon som är icke europiskt i sitt urspring som kan hjälpa oss?
Har epost look2adopt@hotmail.com
Ååååh jag är så otålig!
Vill att det skall ha gått sex månader NU, så jag får ta nya blodprover och få besked om jag får donera eller inte.
Varför går tiden så långsamt för?!
Det blev 12 ägg! Så de delades upp till två par, känns bra! Jag har ju lite ont i magen o underlivet förstås...men det är det värt!