TT: jag har också svårt att hålla rätt på allas histora. Det kanske har att göra med att man inte har ansikten på varandra. Jag har haft två ma i år, ett i januari och ett i juli. Vi har försökt få barn i 2,5 år, men i början var det bara "vi tar det som det kommer". När inget hände började vi med äl-test och då gick det bättre :) Jag håller med er alla om att det skulle vara bra med att ha medlemslista med kort historik om alla. Jag är rätt ny på fl, så jag litar på att ni med mer vana kan dra igång en sådan lista :)
Icka: håller med dig, männen kan aldrig riktigt förstå hur det känns att få ma/mf. Det är ju vi som har alla galna hormoner och det är i våra kroppas allt händer. Men min kille har varitg otroligt förstående och verkligen försökt sätta sig in i hur det känns. Fast innerst inne tror jag han fortfarande är glad över att vi i huvud taget kan bli gravida. Dessutom så tror han verkligen att detta kommer sluta lyckligt, något som jag tvivlar på ibland.....
Pillan: håller med de andra: lita på det din man säger och visar dig. Jag tycker han låter väldigt fin, som verkligen påminner dig varje dag om att han älskar dig. Njut av det :)
Bettan: hoppas din kropp tar sig i kragen och hittar rätt balans nu! Du behöver verkligen inte mer stress med det här nu!
Mary Lo: Välkommen hit, men jag beklagar att du drabbats av 3 mf. Du har i alla fall verkligen hittat rätt nu, jag tycker också det är jätteskönt att "vara här" bland andra trevliga tjejer som vet vad man går igenom.
Ha en bra helg allihopa!