• vadskajaghetadå

När skämde ett barn ut dig som mest?

Kanske konstigt formulerat av mig.
    men jag undrar när ett barn skämde ut dig som mest, och vad hände?

kan vara ditt/dina/syskonbarn/kompis barn etc

• Svar på tråden När skämde ett barn ut dig som mest?
  • vadskajaghetadå
    Miss Daisy skrev 2009-06-07 02:02:26 följande:
    Det gjorde jag nästan också. Faktiskt blev jag så chockad att jag bara tog min son och sprang därifrån mer eller mindre, och tänkte att jag får väl strunta i den killen för jag kommer aldrig klara av att se honom igen.Men på kvällen ringde han och sa att han förstod att det hade varit pinsamt för mig men han ville att jag skulle veta att det var OK och detsamma hade hänt honom en gång. Så han var mkt förstående.
    Ha ha gud jag garvar ihjäl mig..
    så skönt för er
  • vadskajaghetadå
    Downer skrev 2009-06-07 02:03:55 följande:
    Hehe, fast det är ju å andra sidan helt normalt av honom att ha funderingar och frågor. Hellre att han frågar dig efteråt, än att han frågar personerna direkt. :) Helt underbart! Precis så fel tillfälle och fel person att säga det till så att det blir rätt ändå! Eller nåt.. Shit, haha.Det mest pinsamma jag kan komma på som den unge herren i vårt hushåll har utsatt mig och hans mamma för är att han under en dans/teateruppvisning i kyrkan på julavslutningen utförde en väldigt... speciell dansrörelse. Temat var vinter, och alla grabbarna i förskoleklassen stod på rad och skulle låtsas att de åker snowboard. Vår unge herre står sist i raden, vänd mot närmaste snowboardåkare och höftar till rejält under en rejäl stund mot den andre grabbens rumpa, fram och tillbaka, med armarna spända nedåt, samtidigt som han vänder ansiktet mot publiken och levererar ett, som man skulle säga på engelska, rejält "shit eating grin". Ett, för honom, solklart exempel på hur man gör när man åker snowboard.Det blev inte bättre av att hela publiken (klass 1-9 samt föräldrar och lärare) håller på att bryta ihop av skratt - då juckar han på ännu mer! Jag och hans mamma sitter i publiken och känner mest att vi vill sjunka genom jorden och hoppas att hans gammelfarmor inte har samma snuskiga fantasi som resten av publiken har.I efterhand, när skammens rodnad hade lagt sig, kändes det dock mer synd att ingen av oss filmade framträdandet. Hade varit ett perfekt utpressningsmaterial att ha i framtiden när han blir äldre..
    Ha ha ha UNNDERBART!!!!
  • Indillia

Min äldre dotter, 6 år, älskar att dansa runt lyktstolpar, den där stången som finns i tunnelbanan och liknande. Rätt pinsamt när hon sätter igång och inte blir det bättre av att han är rätt duktig också som svingar och hänger som värsta proffset. Hon lyssnar så klart inte alls på när man ber henne sluta.

Vad är det för barn jag har egentligen?

• tinee

var en gång jag blev akut bajsenödig när vi stodoch vänta på bussen och den skulle inte komma på ca 30 minuter och jag visste att lite längre bort fanns en resturang som var öppen... gick dit och frågade om vi inte kunde få låna toaletten och änna snegla på william för de skulle se bra ut hahahaa...
    skulle jag inte gjort i alla fall går in utfärdar mina bohov snabbt först sen sonens med... vi tvättar händerna och frid och fjöjd... när vi går ut... mitt i resturangen typ säger han gör högt.... Min mamma bajsade, hon bajsa med sin rumpa, William kissar ja har inte ont i magen.
    skämdes som attan skyndade där ifrån

• Downer
    sannispannisen skrev 2009-06-07 02:06:24 följande:
    Ha ha ha UNNDERBART!!!!
    Mm, eller hur.. (x_x')
  • Syrenia
    Indillia skrev 2009-06-07 01:48:51 följande:
    Jag bar omkring på bebisdottern på T-centralen igår och upptäckte plötsligt att hon dragit i linnet lite väl mycket. Hur länge jag gått omkring och flashat bröstet vet jag inte.
    Gjorde min oxå,
    drog ned toppen på innecaf'et i stan så klart... haha..
    Why?
    Vet inte heller hur länge eller hur många som sett.
  • Spexig

Min dotter (1,5 år) srang runt på ICA härom dagen och skrek "Fitta! Fitta! FITTA!!!"
    (Det är hennes ord för skinka och hon tyckte vi skulle handla det)

• JohannaOMikael

Det var släktträff och alla satt samlade runt ett bort och åt.
    Min styvbror som då var runt 5 år satt mitt emot sin mormor och kläckte helt plötsligt ur sig.
    -lyft på kjolen kärring så ska jag sätta ett skott i ägga lådan.

GUUUUD vad pinsamt.

Kan ju tillägga att han älskar stefan o krister!

♥ Heidis mamma ♥ 4 Nov- 2008
  • JohannaOMikael
    sannispannisen skrev 2009-06-07 01:04:57 följande:
    Sambon tog hem en arbetskompis från afrika. Jag sa till 4-åringen at han inte skulle fråga varför han är svart. Hur jävla dum får man vara?? det första han frågade var varför han är svart. Jag tänker aldrig mer lita på sonen!
    Haha jag döör
    ♥ Heidis mamma ♥ 4 Nov- 2008
  • Rulltrappa

kan inte komma på något riktigt hemskt men i färskast minne har jag nog hur min 2-åring pekar på en krokig gammal tant och säger "titta quasimodo!" med vad som kändes som världens högsta röststyrka.

Svar på tråden När skämde ett barn ut dig som mest?