När skämde ett barn ut dig som mest?
Kanske konstigt formulerat av mig.
men jag undrar när ett barn skämde ut dig som mest, och vad hände?
kan vara ditt/dina/syskonbarn/kompis barn etc
Kanske konstigt formulerat av mig.
men jag undrar när ett barn skämde ut dig som mest, och vad hände?
kan vara ditt/dina/syskonbarn/kompis barn etc
Min äldre dotter, 6 år, älskar att dansa runt lyktstolpar, den där stången som finns i tunnelbanan och liknande. Rätt pinsamt när hon sätter igång och inte blir det bättre av att han är rätt duktig också som svingar och hänger som värsta proffset. Hon lyssnar så klart inte alls på när man ber henne sluta.
Vad är det för barn jag har egentligen?
var en gång jag blev akut bajsenödig när vi stodoch vänta på bussen och den skulle inte komma på ca 30 minuter och jag visste att lite längre bort fanns en resturang som var öppen... gick dit och frågade om vi inte kunde få låna toaletten och änna snegla på william för de skulle se bra ut hahahaa...
skulle jag inte gjort i alla fall går in utfärdar mina bohov snabbt först sen sonens med... vi tvättar händerna och frid och fjöjd... när vi går ut... mitt i resturangen typ säger han gör högt.... Min mamma bajsade, hon bajsa med sin rumpa, William kissar ja har inte ont i magen.
skämdes som attan skyndade där ifrån
Min dotter (1,5 år) srang runt på ICA härom dagen och skrek "Fitta! Fitta! FITTA!!!"
(Det är hennes ord för skinka och hon tyckte vi skulle handla det)
Det var släktträff och alla satt samlade runt ett bort och åt.
Min styvbror som då var runt 5 år satt mitt emot sin mormor och kläckte helt plötsligt ur sig.
-lyft på kjolen kärring så ska jag sätta ett skott i ägga lådan.
GUUUUD vad pinsamt.
Kan ju tillägga att han älskar stefan o krister!
kan inte komma på något riktigt hemskt men i färskast minne har jag nog hur min 2-åring pekar på en krokig gammal tant och säger "titta quasimodo!" med vad som kändes som världens högsta röststyrka.