Inlägg från: Rulltrappa |Visa alla inlägg
  • Rulltrappa

När skämde ett barn ut dig som mest?

kan inte komma på något riktigt hemskt men i färskast minne har jag nog hur min 2-åring pekar på en krokig gammal tant och säger "titta quasimodo!" med vad som kändes som världens högsta röststyrka.

• Rulltrappa
    Preciosa skrev 2009-06-07 21:34:11 följande:
    Jag och barnen gick in på systemet för att köpa lite öl och vin, när 5 åringen utbrister högt och klart  -Åh måste vi vara här varje dag!!...Det var lite pinsamt , kännde blickarna i ryggen, haha ( vi är inte där varje dag...) Lät som värsta alkisen...
    haha. bolaget är spännande. en gång gick vi in för at köpa lite grejer, bl a bodington som tyvärr var slut till min sambos stora besvikelse.

"åh nej, pappa ledsen!", sa sonen.
    "mmm, stackars pappa...", muttrade jag lite lagom engagerat.
    "JA STACKARS PAPPA, BÄSSEN SLUT, ÅH NEJ!", skrek ungen så förtvivlat att en främmande man kom och klappade honom på huvudet.
  • Rulltrappa
    Pumaaaan skrev 2009-06-08 16:08:41 följande:
    Mina föräldrar är skillda och när jag var fem år så träffade min mamma en ny man. Nyfiken som jag var så frågade jag honom "Hur känns det att hålla i en snopp?" Hans svar blev: "Som en ljummen Kumlakorv" En annan gång när vi hade en mäklare hemma så frågade jag honom varför han hade så stora öron, mamma såg innan att jag var på väg att säga detta för jag tittade på honom som han kom från mars. Stackars mamma, hahahaha! Men det är ju kul idag =)
    hahahahaha, bra rapp i käften för att vara vuxen. barn brukar ju inte ha några problem med den biten om man får tro tråden. :)
Svar på tråden När skämde ett barn ut dig som mest?