• vadskajaghetadå

När skämde ett barn ut dig som mest?

Kanske konstigt formulerat av mig.
    men jag undrar när ett barn skämde ut dig som mest, och vad hände?

kan vara ditt/dina/syskonbarn/kompis barn etc

• Svar på tråden När skämde ett barn ut dig som mest?
  • vadskajaghetadå

Jag vet att det inte är nåt fel men jag tycker att det är lite pinsamt när sonen frågar svarta personer varför dom är svarta.
    Eller kallar folk för "svart-grannar"

Även pinsamt när sonen leker moraltant och påtalar hur dåligt och feta pommes frites är

Eller frågar överviktiga människor varför dom har så stor magar!!!

• Henrik33

Var glad att de inte sagt apa till en neger och du sitter på en buss som har långt till nästa hållplats.

Att hyscha och säga tyst nu för fan hjälper inte.

• Henrik33

Gäller bara att hålla med. Jaja visst är det en apa... Sen snabbt byta samtalsämne.

• vadskajaghetadå
    Henrik33 skrev 2009-06-07 01:02:15 följande:
    Var glad att de inte sagt apa till en neger och du sitter på en buss som har långt till nästa hållplats. Att hyscha och säga tyst nu för fan hjälper inte.
    åhh sluta!!!!

*dör*  
  • vadskajaghetadå

Sambon tog hem en arbetskompis från afrika.
    Jag sa till 4-åringen at han inte skulle fråga varför han är svart.
    Hur jävla dum får man vara??
    det första han frågade var varför han är svart.

Jag tänker aldrig mer lita på sonen!

• vadskajaghetadå

jag hade även förklarat att man inte ska fråga folk varför dom har stora magar etc fman behöver inte fråga om varför folk ser ut på ett visst vis, etc.
    Usch det är så svårt sånt och förklara.

Gissa vad sonen har lärt sig utav alltihop???

- man ska inte säga saker så att folk hör, man kan säga det när dom har gått.

Ämen för fan altså vilket misslyckande!!!

• vadskajaghetadå

Jag brukar kolla på "supersiz vs superskinny" du är vad du äter, etc

Och där snackas det mycket om vikt, folk som mår dåligt för att dom är tjocka etc så han har hört det mesta därifrån, och det är ju vårat fel som låter honom kolla på sånt.

• Lajkie

apropå inget, när jag var höggravid, nån vecka kvar bara så var jag o min mamma och handlade mjukbyxor till mig för jag var så extra fet ;) Då kom en kille i 3-4 års åldern fram till mig och fråga om jag hade ätit för mycket hamburgare :D SÖÖÖTA UNGE! Hans mamma skyndade sig dit och bad om ursäkt och sa att de var en bebis däri. Jag skrattade halvt ihjäl mig.

Mina barn har inte hunnit säga nå roligt/pinsamt ännu...

• Miss Daisy

Det värsta som har hänt var när jag hade träffat en kille och han fick träffa min son för första gången (jag var ensamstående). Vi var på Grönan hela dan och sen ville väl sonen berätta nått kul för att imponera på killen och säger: "Vet du vad, en gång var min mamma jättedålig i magen och sprang till toaletten men allt bajset kom på golvet".
    Det är det mest pinsamma nån av mina barn någonsin har sagt.

En annan grej som hände för ett par veckor sedan, fast den här gången var det yngsta sonen: Vi gick in till en videobutik där det jobbade en väldigt tjock kille i kassan. Jag frågade om en film och min son tittar på killen och säger jättehögt: "Gud va tjock han är mamma". Det syntes att killen tog åt sig fast han försökte låtsats som han inte hörde.

• vadskajaghetadå
    Lajkie skrev 2009-06-07 01:12:54 följande:
    apropå inget, när jag var höggravid, nån vecka kvar bara så var jag o min mamma och handlade mjukbyxor till mig för jag var så extra fet ;) Då kom en kille i 3-4 års åldern fram till mig och fråga om jag hade ätit för mycket hamburgare :D SÖÖÖTA UNGE! Hans mamma skyndade sig dit och bad om ursäkt och sa att de var en bebis däri. Jag skrattade halvt ihjäl mig.Mina barn har inte hunnit säga nå roligt/pinsamt ännu...
    Kunde varit min son.
    hua.
Svar på tråden När skämde ett barn ut dig som mest?