När skämde ett barn ut dig som mest?
Kanske konstigt formulerat av mig.
men jag undrar när ett barn skämde ut dig som mest, och vad hände?
kan vara ditt/dina/syskonbarn/kompis barn etc
Kanske konstigt formulerat av mig.
men jag undrar när ett barn skämde ut dig som mest, och vad hände?
kan vara ditt/dina/syskonbarn/kompis barn etc
Jag vet att det inte är nåt fel men jag tycker att det är lite pinsamt när sonen frågar svarta personer varför dom är svarta.
Eller kallar folk för "svart-grannar"
Även pinsamt när sonen leker moraltant och påtalar hur dåligt och feta pommes frites är
Eller frågar överviktiga människor varför dom har så stor magar!!!
Sambon tog hem en arbetskompis från afrika.
Jag sa till 4-åringen at han inte skulle fråga varför han är svart.
Hur jävla dum får man vara??
det första han frågade var varför han är svart.
Jag tänker aldrig mer lita på sonen!
jag hade även förklarat att man inte ska fråga folk varför dom har stora magar etc fman behöver inte fråga om varför folk ser ut på ett visst vis, etc.
Usch det är så svårt sånt och förklara.
Gissa vad sonen har lärt sig utav alltihop???
- man ska inte säga saker så att folk hör, man kan säga det när dom har gått.
Ämen för fan altså vilket misslyckande!!!
Jag brukar kolla på "supersiz vs superskinny" du är vad du äter, etc
Och där snackas det mycket om vikt, folk som mår dåligt för att dom är tjocka etc så han har hört det mesta därifrån, och det är ju vårat fel som låter honom kolla på sånt.
Jag tycker det är pinsamt att sonen ALLTID ta mig 17 måste veta vad folk heter!!
Jag som är sjukt dålig på namn komer mycket sällan ihåg, och senast satt vi och åt på ett ställe där ett par sitter brevid och nysligen sagt hej och hur mår ni och lite sånt...
Vi BORDE känna till deras namn, men i stället försöker vi få tyst på sonen som hela tiden frågat HÖGT vad dom brevid heter.
(vi var dessutom ensamma på stället)
Senast råkade jag få syn på en chokladbit som jag minns att jag packade ner i kassarna, på vägen ut i centrumet måste sonen hela tiden påtala att VI INTE ALLS KÖPSTE NÅN CHOKLAD!!! MAMMA!!!!
När jag inser att det inte är sonen som stoppat ner den i butiksvagnen (vilket jag trott)
Och var för dum för att gå tillbaka och lämna in den så att personen som glömt den på banden kunde få tillbaka den.
ha ha min kompis barn i kasskön:
- TITTA PAPPA!!! ETT SPÖKE!!!
Brevid stod en kvinna i en sån burqa.
Pinsamt.