Inlägg från: Indillia |Visa alla inlägg
  • Indillia

När skämde ett barn ut dig som mest?

Miss Daisy skrev 2009-06-07 01:14:23 följande:
    Det värsta som har hänt var när jag hade träffat en kille och han fick träffa min son för första gången (jag var ensamstående). Vi var på Grönan hela dan och sen ville väl sonen berätta nått kul för att imponera på killen och säger: "Vet du vad, en gång var min mamma jättedålig i magen och sprang till toaletten men allt bajset kom på golvet".Det är det mest pinsamma nån av mina barn någonsin har sagt.
    Aouch, vad pinsamt! Haha!
  • Indillia

Vi gick genom parken en sommar och där låg en tjej som solade topless varvid dottern utbrister:
    "Mamma, hon har ingen bh på sig!"
    Jag: "Nej, det har hon inte.."
    Dotter: "Men man ser hennes bröst! Maammaaa!! Varför visar hon brösten??!! Hon är nästan naakeen!!"

Tjejen tog på sig bikiniöverdelen.

• Indillia
    Nennnie skrev 2009-06-07 01:28:54 följande:
    Detta hände inte mig, utan min mamma och min lillasyster. De åkte i en proppfull buss... min lillasyster släpper en fis som luktar ILLA!!! Och så säger hon "Men mamma. sluta fisa!!" Efter detta var min mor tveksam till att åka buss med henne igen, haha!!
  • Indillia

Vår son hade en bröstperiod när han var runt 2 år. En dag hittade han en porrtidning som han glatt tittade igenom och "klappade" på alla brösten...

• Indillia

Jag bar omkring på bebisdottern på T-centralen igår och upptäckte plötsligt att hon dragit i linnet lite väl mycket. Hur länge jag gått omkring och flashat bröstet vet jag inte.

• Indillia

Min äldre dotter, 6 år, älskar att dansa runt lyktstolpar, den där stången som finns i tunnelbanan och liknande. Rätt pinsamt när hon sätter igång och inte blir det bättre av att han är rätt duktig också som svingar och hänger som värsta proffset. Hon lyssnar så klart inte alls på när man ber henne sluta.

Vad är det för barn jag har egentligen?

• Indillia
    Syrenia skrev 2009-06-07 02:23:04 följande:
    Gjorde min oxå, drog ned toppen på innecaf'et i stan så klart... haha..Why?Vet inte heller hur länge eller hur många som sett.
    I bästa fall gjorde man någon glad den dagen...
  • Indillia
    jagvetintevadjagheter skrev 2009-06-08 20:46:03 följande:
    Kom på en till som syrran gjort!Denna gång var hon ca 6 år och jag 16. Min syster ville inte äta ärtor när hon var liten (antagligen för att jag inte tyckte om dom) men hon ville hemskt gärna ha stora tuttar, så mamma lurade henne och sa att om man äter ärtor så får man stora tuttar.På en släktmiddag så kom väl diskussionen upp ang. just ärtor och tuttar som ska bli större och min syster utbrister "M (jag) behöver inte äta ärtor för hon har redan så stora tuttar!"Detta tyckte jag va jättepinsamt, 16år och mitt i puberteten
    Min dotter har fått för sig att pojkar är skrynkliga under snoppen (pungen) för att de äter russin. Stora pojkar har ätit många russin..
Svar på tråden När skämde ett barn ut dig som mest?